  • 21. Data: 2009-07-27 15:02:36
    Temat: Re: na czym archiwizować zdjęcia - może na tym?
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    news:h4jr3c$202$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Kryhu" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Kazda firma juz zaliczyla wpadki ..

    Moje prywatne statystyki wskazują, że są firmy częściej trafiane przez zły
    los.

    Nie chciałbym odszczekiwać, ale na horyzoncie nie widziałem od dawna
    trafionego WD (u mnie :kręci" się w porywach do 7 sztuk).

    Dwóch znajomych reklamowało ostatnio swoje seagaty.

  • 22. Data: 2009-07-27 15:09:39
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Mon, 27 Jul 2009 17:02:36 +0200, Marcin [3M] napisał(a):

    > Moje prywatne statystyki wskazują, że są firmy częściej trafiane przez zły
    > los.

    A wskazują jak się to ma do procentowego udziału w rynku danego producenta?

    > Nie chciałbym odszczekiwać, ale na horyzoncie nie widziałem od dawna
    > trafionego WD (u mnie :kręci" się w porywach do 7 sztuk).

    Żaden kłopot, widziałem niejednego padniętego WD. Niedawno.

    > Dwóch znajomych reklamowało ostatnio swoje seagaty.

    500GB? Bo one akurat miały problem w firmware, można było zaktualizować i
    nie mieć problemu, ale po co...

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer

  • 23. Data: 2009-07-27 18:50:06
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    J.F. wrote:
    > Użytkownik "Kryhu" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Kazda firma juz zaliczyla wpadki ..

    > Niekoniecznie dobre - cos ci uszkodzi pliki na twardzielu i zanim
    > sie zorientujesz to zniszczysz sobie i kopie ..

    backup na twardzielu może trzymać też kopie - to zależy od oprogramowania

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.

  • 24. Data: 2009-07-27 19:41:25
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Andrzej Libiszewski pisze:

    Hej

    > 500GB? Bo one akurat miały problem w firmware, można było zaktualizować i
    > nie mieć problemu, ale po co...

    Tyle że ja trafiłem chyba sztuki z początku czarnej serii i wtedy nikt
    nic o firmware nie mówił, wymienili na nowe sztuki i tyle, nawet dali mi
    chyba lepsze wersje z oznaczeniem GT.
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 25. Data: 2009-07-27 19:48:58
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> napisał w
    wiadomości news:1m0xg78qvi2bm.g7cb5bpye6gr.dlg@40tude.net...

    > A wskazują jak się to ma do procentowego udziału w rynku danego
    > producenta?

    Lol, w moim otoczeniu jak najbardziej. Wprawdzie próbka nie jest aż tak
    bardzo reprezentatywna, ale widocznie w mojej okolicy SG nie czują się
    najlepiej.

> [...]
    producenta?"

    > 500GB? Bo one akurat miały problem w firmware, można było zaktualizować i

    Jeden chyba większy a drugi chyba mniejszy od 500G.
    Zresztą, kto by wpadł na pomysł tropienia kwestii firmware w dysku? Ostatni
    raz robiłem to z 10 lat temu, gdy trzeba było "przełączyć" interfejs z ATA33
    na ATA66.

    Nie denerwuj się. Nie sprzedaję WD (może ty sprzedajesz SG?). Chyba nie ma
    powodu brania zbyt osobiście takich kwestii? Chcesz używać SG - spoko. Ja w
    miarę możliwości wolę ich unikać. Nie chce mi się sprawdzać, czy mój dysk
    wymaga fleszowania biosa.

  • 26. Data: 2009-07-27 19:57:14
    Od: zdzich12 <z...@g...pl>

    On 26 Lip, 21:07, "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> wrote:
    > "Marcin [3M]" <m...@g...pl> napisał> eee-tam, to jest patent:
    > http://www.zgapa.pl/zgapedia/data_pictures/_uploads_
    wiki/p/PhaistosDi...

    > Cóż - pod względem wypróbowanej empirycznie trwałości zapisu niewątpliwie
    > należy do ścisłej czołówki. Problemem może być nieco mała pojemność. Również
    > pod względem rozmiarów i ciężaru nieco odstaje...

    i z czasem odczytu coś nie tak ;-)

  • 27. Data: 2009-07-27 20:04:06
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "zdzich12" <z...@g...pl> napisał:

    wiki/p/PhaistosDi...

    Również

    >i z czasem odczytu coś nie tak ;-)

    Odczyt to małe piwo, policz transfer przy zapisie:-)))

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 28. Data: 2009-07-27 23:37:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zdzich12" 5...@o...goog
    legroups.com

> [...]
    > należy do ścisłej czołówki. Problemem może być nieco mała pojemność. Również
    > pod względem rozmiarów i ciężaru nieco odstaje...

    To tylko kwestia algorytmów i kodowania/szyfrowania. ;)

    --
    .`'.-. ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 29. Data: 2009-07-28 17:28:23
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 27 Jul 2009 17:02:36 +0200, Marcin [3M] wrote:

    >Moje prywatne statystyki wskazują, że są firmy częściej trafiane przez zły
    >los.

    Jak porownac dane historyczne [hi, hi - z 20 lat] .. to wiele firm
    upadlo, ale niekoniecznie z powodu jakosci :-)

    >Nie chciałbym odszczekiwać, ale na horyzoncie nie widziałem od dawna
    >trafionego WD (u mnie :kręci" się w porywach do 7 sztuk).

    No coz, pamietam czasy gdy WD strach bylo kupic.
    Sam doswiadczylem awarii chyba tylk Maxtora.

    J.