  • 1. Data: 2009-07-26 11:47:59
    Temat: Moj Canon G9 nazywa siebie G7 :|
    Od: Pawel_sm <pawel_sm@w_Wytnij_to_p.p_wytnij_to_l>

    Moj Canon G9 w EXIFie przedstawia sie jako:
    Model: Canon PowerShot G7

    Nie jest to duzy problem, ale jakos nieswojo mi z tym.
    Czy to normalne?
    Jest jakies rozwiazanie tego "problemu"? Podejrzewam ze pewnie zmiana
    firmware na inna (nowsza?) wersje, ale kojarzy mi sie to z dosc
    duzym ryzykiem usmiercenia aparatu, czy slusznie?

  • 2. Data: 2009-07-26 13:08:13
    Temat: Re: Moj Canon G9 nazywa siebie G7 :|
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Pawel_sm" <pawel_sm@w_Wytnij_to_p.p_wytnij_to_l> napisał
    Podejrzewam ze pewnie zmiana
    > firmware na inna (nowsza?) wersje, ale kojarzy mi sie to z dosc
    > duzym ryzykiem usmiercenia aparatu, czy slusznie?

    moze nie az tak, ale na pewno musisz sie liczyc z zaburzeniami jego
    świadomości jak i tym, że może to u niego wywołać silne zawirowania
    psychiczne, utraty świadomości i niedotlenienie

    ;))))))))))))))))))))))

    --

    Sebastian

  • 3. Data: 2009-07-26 13:24:10
    Od: Pawel_sm <pawel_sm@w_Wytnij_to_p.p_wytnij_to_l>

    > Moj Canon G9 w EXIFie przedstawia sie jako: Model: Canon PowerShot G7

    Przy sprawdzaniu wersji firmware (poprzez umieszczenie na karcie ver.req)

    Tez jest napisane na ekranie Canon PowerShot G7
    Firmware mam w wersji 1.00h.

    Zaczalem miec wrazenie ze mam wogole zly firmware ale przeciez wszystko
    dziala dobrze (a moze o czyms nie wiem?)
    Pozatym wyglada na to ze wersja 1.00h nigdy nie istniala dla Canona G7.

  • 4. Data: 2009-07-26 13:36:58
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Pawel_sm pisze:
    > Zaczalem miec wrazenie ze mam wogole zly firmware ale przeciez wszystko
    > dziala dobrze (a moze o czyms nie wiem?)
    > Pozatym wyglada na to ze wersja 1.00h nigdy nie istniala dla Canona G7.

    Działa? Zdjęcia jeszcze czyste, bez kropek? To się ciesz i pstrykaj.
    Jutra może nie być i wtedy numer w exifie będzie czymś mało ważnym...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 5. Data: 2009-07-26 14:23:24
    Od: Pawel_sm <pawel_sm@w_Wytnij_to_p.p_wytnij_to_l>

    > Działa? Zdjęcia jeszcze czyste, bez kropek? To się ciesz i pstrykaj. Jutra
    > może nie być i wtedy numer w exifie będzie czymś mało ważnym...

    Tak wiem... zauwazylem ze prawie przy kazdej okazji "chwalisz" g9,
    najbardziej martwi mnie ze to raczej uzasadnione.
    Ile czasu posiadasz swoj G9 i ile ma przebiegu ?

  • 6. Data: 2009-07-26 14:33:14
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Pawel_sm pisze:

    > Tak wiem... zauwazylem ze prawie przy kazdej okazji "chwalisz" g9,
    > najbardziej martwi mnie ze to raczej uzasadnione.
    > Ile czasu posiadasz swoj G9 i ile ma przebiegu ?

    Chwalę za jakość obrazu, niechwalę za czas życia. G9 (przynajmniej jakaś
    ich część, ale być może wszystkie) wbrew temu, co mówi serwis mają wadę
    fabryczną - nieszczelny obiektyw. Do środka wpadają śmieci i o ile
    zostają na soczewkach to nic się nie dzieje. Ale wpadają głębiej i na
    matrycy już to widać. Mam włosa na kilkaset pikseli i coraz więcej
    różnych kropek:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/paproch.jp
    Nie da się tego naprawić samemu, a serwis chce 250zł (na gwarancji
    zrobili to darmo i wystarczyło na dwa miesiące).
    G9 mam od początku jak się pojawił, a zrobił... z parę tysięcy zdjęć w
    sumie (nie wiem jak wydobyć tę wiadomość, numery plików przy żonglowaniu
    kartami nie mają sensu). Ale to już koniec, czekam na zamówionego ep1 :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /jestem wariat na motorze, najszybszy we wsi!/

  • 7. Data: 2009-07-26 15:52:26
    Od: Pawel_sm <pawel_sm@w_Wytnij_to_p.p_wytnij_to_l>

    >(nie wiem jak wydobyć tę wiadomość,
    > numery plików przy żonglowaniu kartami nie mają sensu).

    Jesli Ciebie jednak interesuje dokladna ilosc to:

    wystarczy umiescic w glownym folderze karty SD plik o nazwie:
    vers.req

    oczywiscie pusty, byle byl.

    Po wlaczeniu aparatu w trybie odtwarzania zdjec, wcisnac i
    przytrzymac przyciski:
    najpierw FUNC/SET i (nie puszczajac go) DISPLAY.

    Powtorzyc to wcisniecie jeszcze 2 razy i mamy na ekranie Total Shoots ;]

    Ja sobie zostawilem na stale (do nast. formatowania...) ten pliczek na
    karcie.

    Powyższe działa podobno na wszystkich kompatkowych Canonach.

  • 8. Data: 2009-07-26 16:43:14
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Pawel_sm pisze:

> [...]
    > najpierw FUNC/SET i (nie puszczajac go) DISPLAY.
    > Powtorzyc to wcisniecie jeszcze 2 razy i mamy na ekranie Total Shoots ;]

    4311 :)

    Są jeszcze jakieś sztuczki? Żeby te śmieci odpadły z matrycy :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /zapisałbym się do mensy, tylko nie mam kiedy/

  • 9. Data: 2009-07-26 19:15:10
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Pawel_sm wrote:

> [...]
    > wszystko dziala dobrze (a moze o czyms nie wiem?)
    > Pozatym wyglada na to ze wersja 1.00h nigdy nie istniala dla Canona
    '
    Masz rawy? Moze okazyjnie kupileś G7 z nalepką od G9? ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 10. Data: 2009-07-26 19:17:03
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Janko Muzykant wrote:

    > 4311 :)
    > Są jeszcze jakieś sztuczki? Żeby te śmieci odpadły z matrycy :)

    Płyta chodnikowa i energiczne uderzanie kantem aparatu nie działa? ;)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj