  • 1. Data: 2009-07-26 13:02:21
    Temat: FinePix S602z - największa karta
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Kojarzycie może jaką największą kartę można do tego Fuji wrzucić? Teraz mam
    padniętą 6-letnią 256MB i muszę wymienić na coś co padnięte nie jest. Skoro
    wymieniam, to już na coś większego. Pytanie tylko co będzie działać? :)

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 2. Data: 2009-07-26 13:36:58
    Temat: Re: FinePix S602z - największa karta
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Habeck Colibretto pisze:
> [...]
    > wymieniam, to już na coś większego. Pytanie tylko co będzie działać? :)

    2 GB powinna działać. 4GB nie ma co wkładać, bo nie zobaczy więcej jak
    2GB. Fuji formatuje do FAT16, więc 2 GB to maksymalny rozmiar.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 3. Data: 2009-07-26 13:55:46
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 26 Jul 2009 15:36:58 +0200, "Paweł W." napisał(a):

    > 2 GB powinna działać. 4GB nie ma co wkładać, bo nie zobaczy więcej jak
    > 2GB. Fuji formatuje do FAT16, więc 2 GB to maksymalny rozmiar.

    ciiiii.. nie mów głośno bo mój Fuji usłyszy i przestanie działać z moją
    kartą 4GB

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 4. Data: 2009-07-26 14:13:10
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Waldek Godel pisze:

    > ciiiii.. nie mów głośno bo mój Fuji usłyszy i przestanie działać z moją
    > kartą 4GB

    A jak on to robi? Bo formatowałem kiedyś na fat32 i aparat twierdził, że
    musi sformatować kartę. Jak formatował to do fat16. Jak przy fat16
    aparat widzi 4GB kartę i jest w stanie korzystać z tych 4GB ??? O_o

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 5. Data: 2009-07-26 15:11:07
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 26 Jul 2009 16:13:10 +0200, "Paweł W." napisał(a):

    > A jak on to robi? Bo formatowałem kiedyś na fat32 i aparat twierdził, że
    > musi sformatować kartę. Jak formatował to do fat16. Jak przy fat16
    > aparat widzi 4GB kartę i jest w stanie korzystać z tych 4GB ??? O_o

    Szczerze mówiąc nie wiem, muszę sprawdzić.. przekładałem kartę z Canona i
    banglało.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 6. Data: 2009-07-26 17:09:04
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 26.07.2009, o godzinie 17.11.07, na pl.rec.foto.cyfrowa, Waldek Godel
    napisał(a):

    > Szczerze mówiąc nie wiem, muszę sprawdzić.. przekładałem kartę z Canona i
    > banglało.

    Ale _ten_ Fuji mam nadzieję? :) 2GB to świat a ludzie. 8x tego co jest
    teraz. Może to być byle szybka karta, czy trzeba szukać czegoś
    wolniejszego?

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 7. Data: 2009-07-26 17:41:04
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Habeck Colibretto pisze:

    > Ale _ten_ Fuji mam nadzieję? :) 2GB to świat a ludzie. 8x tego co jest
    > teraz. Może to być byle szybka karta, czy trzeba szukać czegoś
    > wolniejszego?

    Nie wiem, czy może być superszybka. Chyba jest pełna zgodność wsteczna.
    Ja miałem średnio szybkiego na tamte czasy Lexara 256MB x4 i z TIFFem
    zatykał się na kilkanaście sekund.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 8. Data: 2009-07-26 18:17:16
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 26 Jul 2009 19:09:04 +0200, Habeck Colibretto napisał(a):

    > Ale _ten_ Fuji mam nadzieję? :) 2GB to świat a ludzie. 8x tego co jest
    > teraz. Może to być byle szybka karta, czy trzeba szukać czegoś
    > wolniejszego?

    Jak masz zamiar kupować to lepiej sprawdź dokładnie bo mi WYDAJE się, że
    działało bez problemu, nie mam aparatu pod ręką żeby sprawdzić

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Chinski inzynier popelnil samobojstwo po tym gdy zgubil jeden z 16

  • 9. Data: 2009-07-27 07:24:45
    Od: "bikej" <b...@p...fm>

    Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:tfge2a0n3dch$.dlg@habeck.pl...
> [...]
    > Skoro
    > wymieniam, to już na coś większego. Pytanie tylko co będzie działać? :)

    Troche off-topowo i z doza sentymentu napsize, ze mialem kiedy tego fuja i
    musze powiedziec, ze nie robil gorszych fotek od mojego obecnego lumixa tz7.
    A prawdopodobnie robil nawet lepsze zdjecia:) Mimo, iz s602z to tylko 3Mpix,
    a ten lumix to 10, czy nawet 12 (nie pamietam).

  • 10. Data: 2009-07-27 17:13:49
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 27.07.2009, o godzinie 09.24.45, na pl.rec.foto.cyfrowa, bikej
    napisał(a):

> [...]
    > A prawdopodobnie robil nawet lepsze zdjecia:) Mimo, iz s602z to tylko 3Mpix,
    > a ten lumix to 10, czy nawet 12 (nie pamietam).

    Zmień rozmiar do 3mpix i wtedy porównaj. :)

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*