  • 31. Data: 2012-05-16 10:01:20
    Temat: Re: na 'brakujaca wahe'
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "lamia" <l...@p...pl> wrote in message
    news:joui99$ctc$1@node2.news.atman.pl...

    > no nikt nie pisal ze taki proceder jest :p
    > dotad spotykalam ubogie zebractwo - a 'na bogato' to pierwszy raz sie
    > natknelam.

    Pisal, pisal. Rowniez na pms-ie, tak z dziesiec lat temu (albo wiecej) :-P

    --
    Axel

  • 32. Data: 2012-05-16 10:05:32
    Temat: Re: na 'brakującą wahę'
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-05-15 01:34, Tomasz Pyra pisze:

    > I że kiedy niby wierzyciel odda? :)

    Hmm... nigdy?

    Hint: różnica wierzyciel-dłużnik.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 33. Data: 2012-05-16 10:07:36
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    lamia nabazgrał(a):

    > no nikt nie pisał że taki proceder jest :p
    > dotąd spotykałam ubogie żebractwo - a 'na bogato' to pierwszy raz się
    > natknęłam.

    Śmiej się śmiej a ja kiedyś zatankowałem i jak podszedłem zapłacić to
    okazało się że im terminale padły a ja tylko kartę miałem :) obsługa stacji
    wiedziała że nikt nie zapłacić kartą a mimo to nie dali żadnej informacji na
    dystrybutorze że tylko gotówka ...

    I zostaje zbieranie od każdego po 5-10 zł żeby uiścić opłatę :)

    Ja miałem farta że kolkega jechał niedaleko to wybrał kasę z bankomatu i mmi
    przywiózł, dzieki temu oddał mi dług :)

  • 34. Data: 2012-05-16 11:10:41
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Chris" <s...@s...net> wrote in message

    > Smiej sie smiej a ja kiedys zatankowalem i jak podszedlem zaplacic to
    > okazalo sie ze im terminale padly a ja tylko karte mialem :) obsluga
    > stacji wiedziala ze nikt nie zaplacic karta a mimo to nie dali zadnej
    > informacji na dystrybutorze ze tylko gotówka ...
    > I zostaje zbieranie od kazdego po 5-10 zl zeby uiscic oplate :)
    > Ja mialem farta ze kolkega jechal niedaleko to wybral kase z bankomatu i
    > mmi przywiózl, dzieki temu oddal mi dlug :)

    Zartujesz? Nie ma informacji, ze nie obsluguja kart - niech sie martwia, jak
    to zalatwic. Niech wystawia fakture na przelew.

    --
    Axel

  • 35. Data: 2012-05-16 11:36:51
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Axel nabazgrał(a):

    > "Chris" <s...@s...net> wrote in message
    > Zartujesz? Nie ma informacji, ze nie obsluguja kart - niech sie martwia,
    > jak to zalatwic. Niech wystawia fakture na przelew.

    Stacja BP Warszawa AL. Jerozolimskie przy Dw. Zach. jak by co więc nie taki
    no-name ...
    Wiesz jakie było wqrwienie ludzi .... nie każdy wozi przy sobie plik gotówki

  • 36. Data: 2012-05-16 12:59:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@s...net napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Stacja BP Warszawa AL. Jerozolimskie przy Dw. Zach. jak by co więc nie
    > taki no-name ...
    > Wiesz jakie było wqrwienie ludzi .... nie każdy wozi przy sobie plik
    > gotówki ...

    no ale dlaczego zachowaliście się jak dzieci, zamiast umówić się na zapłatę
    przelewem?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

  • 37. Data: 2012-05-16 13:05:39
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Budzik nabazgrał(a):

    > Osobnik posiadający mail s...@s...net napisał(a) w poprzednim odcinku
    > co następuje:
    > no ale dlaczego zachowaliście się jak dzieci, zamiast umówić się na
    > zapłatę przelewem?

    Nie chcieli. albo gotówka albo w razie odjechania pojazdu zgłaszają na
    policję ... (to ich słowa), ja powiedziałem że poproszę FA z opóźnionym
    terminem płatności .. odp. nie i już .... dobrze że kolega był w pobliżu bo
    tam musiał bym spacerować do bankomatu, nie był daleko z 500m w jedną stronę
    ale zawsze ... zysk z tego miałem taki że kolega oddał mi kasę której nigdy
    nie miał przy sobie :) wada taka że się naczekałem 30min ....

  • 38. Data: 2012-05-16 13:59:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie chcieli. albo gotówka albo w razie odjechania pojazdu zgłaszają na
    > policję ... (to ich słowa), ja powiedziałem że poproszę FA z
    > opóźnionym terminem płatności .. odp. nie i już ....

    :)
    tupali nogami?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

  • 39. Data: 2012-05-16 14:03:04
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 16 May 2012 10:07:36 +0200, Chris napisał(a):

    > I zostaje zbieranie od każdego po 5-10 zł żeby uiścić opłatę :)

    To zostaje, jak się jest niekumatym. Stacja oferuje (umieszczając naklejki)
    możliwośc płatności kartą. jesli nie działa terminal, to stacja może:
    1. Dokonac autoryzacji zastepczej przez telefon do CA
    2. Wystawić rachunek z odroczoną płatnością
    3. Zabrać sobie niezapłacone paliwo

    Tyle.

    --
    ___________ (R)

  • 40. Data: 2012-05-16 14:06:09
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 16/05/2012 13:03, Adam Płaszczyca wrote:

> [...]
    > 1. Dokonac autoryzacji zastepczej przez telefon do CA
    > 2. Wystawić rachunek z odroczoną płatnością

    Wskażesz zapewne przepis mówiący, że obdrapana naklejka na drzwiach
    stanowi gwarancję usługi?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil