  • 41. Data: 2012-05-16 14:51:55
    Temat: Re: na 'brakujaca wahe'
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Budzik nabazgrał(a):

    > Osobnik posiadający mail s...@s...net napisał(a) w poprzednim odcinku
    > co następuje:
    > :)
    > tupali nogami?

    Może liczyli że jak przytrzymają klienta to kupią hoddogi i napoje w sklepie
    :)

  • 42. Data: 2012-05-16 15:21:25
    Temat: Re: na 'brakującą wahę'
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 16 May 2012 13:06:09 +0100, kamil napisał(a):

    > Wskażesz zapewne przepis mówiący, że obdrapana naklejka na drzwiach
    > stanowi gwarancję usługi?

    Nie wskażę. natomiast Ty pewnie wskażesz gdzie coś takiego twierdziłem :D

    --
    ___________ (R)

  • 43. Data: 2012-05-16 15:23:07
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 16 May 2012 13:05:39 +0200, Chris napisał(a):

    > Nie chcieli. albo gotówka albo w razie odjechania pojazdu zgłaszają na
    > policję ... (to ich słowa),

    Nie ma sprawy, tu jest moja wizytówka, na niej ilośc paliwa, nagranie
    rozmowy mam w telefonie, miłego dzwonienia na policje, fakture prosze
    przysłać pocztą.

    I tyle.

    --
    ___________ (R)

  • 44. Data: 2012-05-16 15:25:38
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 16/05/2012 14:21, Adam Płaszczyca wrote:

    >>> 2. Wystawić rachunek z odroczoną płatnością

    > Nie wskażę. natomiast Ty pewnie wskażesz gdzie coś takiego twierdziłem :D

    Zapomniałeś o punkcie 4 - każą ci iść do bankomatu po gotówkę.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 45. Data: 2012-05-16 15:48:58
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 16 May 2012 14:25:38 +0100, kamil napisał(a):

    > Zapomniałeś o punkcie 4 - każą ci iść do bankomatu po gotówkę.

    Mogą sobie kazać. A ja mogę sobie to olać. Oferta publicznie dostępna staje
    się umową, kiedy konsument się na nią zdecyduje. Art. 543 KC.

    --
    ___________ (R)

  • 46. Data: 2012-05-16 16:57:13
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 16/05/2012 14:48, Adam Płaszczyca wrote:

    > Mogą sobie kazać. A ja mogę sobie to olać. Oferta publicznie dostępna staje
    > się umową, kiedy konsument się na nią zdecyduje. Art. 543 KC.

    Adaś, obdrapana naklejka na drzwiach to jest taka sama "oferta
    publiczna" to równiez "pokój do wynajęcia" przyklejone na słupie.
    Rozumiem, że będziesz sądownie domagał się wynajęcia pokoju i nic cię
    nie interesuje, że już nieaktualne?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 47. Data: 2012-05-16 17:18:56
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *kamil* w wiadomości news:jp09si$pbl$2@inews.gazeta.pl napisał(a):
    > Zapomniałeś o punkcie 4 - każą ci iść do bankomatu po gotówkę.

    Wskażesz zapewne przepis mówiący że mają podstawę prawną ku temu?

    Co jeśli powiem nie i już tak jak to oni zrobili wcześniej?

    Ja w takiej sytuacji nie poszedłem do bankomatu i oświadczyłem że mają inne
    możliwości jeśli nie chcą z nich skorzystać to zapłacę kiedyś przy okazji i
    nie widzę innej opcji.

    Pozdr

  • 48. Data: 2012-05-16 17:25:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przembo" napisał w wiadomości

    >Wskażesz zapewne przepis mówiący że mają podstawę prawną ku temu?

    A wskazesz przepis mowiacy o tym ze mozesz odjechac bez placenia ?

    Zapomniales o pkt 5 - bierz pan wiadro i wylewamy to paliwo (trudne w
    wielu autach).
    Oraz 6 - pan chwile poczeka az sie system naprawi :-)

    J.

  • 49. Data: 2012-05-16 17:25:54
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 16 May 2012 15:57:13 +0100, kamil napisał(a):

    > Adaś, obdrapana naklejka na drzwiach to jest taka sama "oferta
    > publiczna" to równiez "pokój do wynajęcia" przyklejone na słupie.

    Nie jest. I dalsze Twoje dywagacje wsadx sobie w buty.

    --
    ___________ (R)

  • 50. Data: 2012-05-16 17:49:28
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 16 May 2012 17:25:17 +0200, J.F napisał(a):

    > A wskazesz przepis mowiacy o tym ze mozesz odjechac bez placenia ?

    Wskaż ten, który zakazuje.

    > Zapomniales o pkt 5 - bierz pan wiadro i wylewamy to paliwo (trudne w
    > wielu autach).

    'Prosze bardzo, wylewajcie'.

    > Oraz 6 - pan chwile poczeka az sie system naprawi :-)
    'Nie ma sprawy, minuta mojego czekania kosztuje 10 złotych'.

    --