  • 1. Data: 2009-06-08 08:59:07
    Temat: motory keweseki
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

    Chciałem się na tym forumie zapytać czy keweseki robi dobre motory do
    swoich motocyklów? A te motocykle to dobre?

    http://leenks.com/gallery880-47.htm

    --
    ganda
    FZR 1000

  • 2. Data: 2009-06-08 09:30:59
    Temat: Re: motory keweseki
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Paweł Andziak pisze:
    > Chciałem się na tym forumie zapytać czy keweseki robi dobre motory do
    > swoich motocyklów? A te motocykle to dobre?
    >
    > http://leenks.com/gallery880-47.htm

    to jest nawet kewesekl bo tam nie widze przerwy w ostatniej literce

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2009-06-08 11:20:28
    Od: "Kuczu" <p...@j...pl>

    Użytkownik "Paweł Andziak" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Chciałem się na tym forumie zapytać czy keweseki robi dobre motory do
    > swoich motocyklów? A te motocykle to dobre?

    Nie dalej jak w piatek widzialem motorower enduro, chinski, z napisem
    Yamasuki. Wiec mnie juz nic nie zdziwi :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    z kierownica z innej bajki

  • 4. Data: 2009-06-08 15:31:36
    Od: "Bialy" <m...@o...pl.wytnijpokropce>

    Kuczu napisal/a:

    | Nie dalej jak w piatek widzialem motorower enduro, chinski, z napisem
    | Yamasuki. Wiec mnie juz nic nie zdziwi :)

    Yama suki... Hmmm... :P

    --
    -) Bialy
    ( GG: 1092403

  • 5. Data: 2009-06-08 17:26:48
    Od: rg <r...@g...com>

    Siadając na ten motor nie zapomnij włożyć Abibasów

  • 6. Data: 2009-06-10 11:58:36
    Od: "[]v[]artec" <m...@o...pl>

    Paweł Andziak pisze:
    > Chciałem się na tym forumie zapytać czy keweseki robi dobre motory do
    > swoich motocyklów? A te motocykle to dobre?

    Romet robi lepsze !

    Romet -- nazwa zakładów i marka produkowanych przez nie w latach
    1990--2008 motocykli.

    Fabryka mieściła się w starym browarze w Nowosądeckiej wsi - Lubkowie
    Górnym. Rzemieślnicy i okoliczni mieszkańcy samemu produkowali
    motocykle. Sprzęt do ich produkcji odziedziczyli po upadłym PGR. Zakłady
    zostały zamknięte w 2008 roku z powodu zarobienia przez załoge za dużego
    hajsu. Najbardziej znanym wyrobem jest "Komar Supreme" z dwusuwowym
    silnikiem osiągającym moc 1500 koni mechanicznych. Silnik ten to 3
    cylindrowa konstrukcja opracowana w czasach późnego Gierka. Jej
    oryginalnym przeznaczeniem miało być napędzanie rozdrabniarki do
    gnojownika. Przyspieszenie od 0 do 300 km/h zajmuje Komarowi Supreme 5
    sekund, a jego prędkość maksymalna jest ograniczona elektrycznie do 666
    km/h. Największą ciekawostką tego motocykla jest jego układ
    przeniesienia napędu. Odbywa się on za pomocą pociętej w paski i
    sklejonej do odpowiedniej długości gumy podajnika taśmowego zwanego
    popularnie "taśmociągiem".

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: IDEALNY GSF 600S '00 DO ODDANIA ZA 12K ZŁ