  • 1. Data: 2009-06-07 21:32:46
    Temat: XIII SWORAM - 13 czerwca 2009 (sobota)
    Od: "All" <a...@p...not.pl>

    Witam!

    Samotność motocyklisty? Niekoniecznie! :).
    Motocykliści lubią samotność i brak jakiegokolwiek skrępowania,
    ale - jak wszystko - i ta forma podróżowania z czasem się nasyca.
    Wówczas rozglądamy się za rozsądnym towarzystwem.
    Czy wystarczy umówić się na dzień, miejsce, godzinę,
    opracować trasę przejazdu, wydobyć z niej ciekawostki?

    No i mamy odpowiedź!

    Wystarczy chcieć, a piękna motocyklowej przygody nie zakłóci
    nawet kapryśna pogoda!

    W sobotę, 6-go czerwca zrealizowany został XII SWORAM,
    czyli propozycja dla (nie)spokojnych kierowników. Uczestniczyło w nim
    siedem załóg - motonitów płci obojga - na swych cudownych maszynach :).

    Pod adresem http://www.wirall.net/sworam znajduje się skromna,
    obrazkowa relacja z trasy. Z pokonanych w górach Izerskich winkielków
    nieco później powstanie też ciekawy filmik.

    Równocześnie zapraszam na kolejną trasę. Tym razem została ona
    zaplanowana nieco pod kątem imprezy "czachowisko", jaka odbędzie
    się od 12-go do 14-go czerwca w Ludwikowicach Kłodzkich.
    Jeśli ktoś będzie chciał zostać tam dłużej - nie ma przeszkód.
    Jeśłi ktoś będzie chciał dołączyć do SWORAM w drodze powrotnej
    - będzie nam miło.

    Plan trasy znajduje się pod tym samym adresem.
    A atrakcji po drodze naprawdę jest wiele. Ich opis zostanie dołaczony
    jutro.

    Zapraszam

    All
    KLE500 (Klara)
    XIII SWORAM 13 czerwca 2009 (sobota)
    http://www.wirall.net/sworam

  • 2. Data: 2009-06-08 14:50:48
    Temat: Re: XIII SWORAM - 13 czerwca 2009 (sobota)
    Od: "All" <a...@p...not.pl>

    > Plan trasy znajduje się pod tym samym adresem.
    > A atrakcji po drodze naprawdę jest wiele. Ich opis zostanie dołaczony
    > jutro.

    Dołączono opis trasy, czyli wykaz atrakcji do zwiedzania po drodze :).

    Zainteresowanych z okolic ... hmm... w promieniu 100 km od Wałbrzycha ?:),
    zapraszam serdecznie.

    http://www.wirall.net/sworam/trasa_aktualna.html

    wewnątrz serwisu mapka trasy i postojów,
    oraz
    relacja fotograficzna z XII SWORAM (pod hasłem zrealizowane).

  • 3. Data: 2009-06-08 20:04:10
    Od: N1 <s...@v...pl>

    Z widoków na fotkach, to tylko motocykle :-(

  • 4. Data: 2009-06-08 21:09:41
    Od: "All" <a...@p...not.pl>

    "N1" w news:h0jqrp$fho$1@inews.gazeta.pl...

    >Z widoków na fotkach, to tylko motocykle :-(

    ... że niby czegoś brakuje?
    Zawsze czegoś komuś może brakować - jak sądzę.
    Ale żeby od razu smutnik?

    Powiedz coś więcej - czego byś oczekiwał na ten przykład... :).

    No i nie wiem, czy mówisz o XII czy o planowanym XIII?