  • 1. Data: 2009-06-08 06:41:20
    Temat: Crashpady PWL - przetestowalem :)
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Hej,
    Jakis czas temu pytalem tutaj o crashpady do mojego motocykla. Kupilem
    crashpady firmy PWL
    http://www.pwlracing.com/suzuki/crash_pad_suzuki_sv_
    1000_2004_2008.html

    Pare dni temu mialem niegrozna glebe przy predkosci okolo 20-40km/h.
    Motocykl przejechal po asfalcie okolo 10 metrow. Crashpady zadzialaly tak
    jak powinny. Gwint w ramie nie ucierpial, wygiela sie tylko sruba od
    crashpada. W motocyklu nie ucierpiala chlodnica, skonczylo sie na
    przytartej owiewce i wydechu. Zdjecia pogadowe:

    http://picasaweb.google.pl/pklimek/Motobieszczady#53
    44162017055994674
    http://picasaweb.google.pl/pklimek/Motobieszczady#53
    44162336072396130
    http://picasaweb.google.pl/pklimek/Motobieszczady#53
    44594477388451810
    http://picasaweb.google.pl/pklimek/Motobieszczady#53
    44594533003956114

    Mysle, ze to bylo dobrze wydane 220zl :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 2. Data: 2009-06-08 07:24:39
    Temat: Re: Crashpady PWL - przetestowalem :)
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Piotr Klimek pisze:
    > Hej,
    Witaj w klubie:-)
    Jak Ci się to udało,przyhamowałeś na białym?

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 3. Data: 2009-06-08 07:50:17
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 08 Jun 2009 09:24:39 +0200) ktos podajacy sie za Monster
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Witaj w klubie:-)
    > Jak Ci się to udało,przyhamowałeś na białym?

    Asfalt byl mokry. Przepalowalem ten zakret, wiec probowalem sie ratowac.
    Odprostowalem motocykl i podczas hamowania ucieklo mi przednie kolo. Nic
    ciekawego :)

  • 4. Data: 2009-06-08 08:00:05
    Od: a...@g...com

    On 8 Cze, 09:50, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

    > Asfalt byl mokry. Przepalowalem ten zakret, wiec probowalem sie ratowac.
    > Odprostowalem motocykl i podczas hamowania ucieklo mi przednie kolo. Nic
    > ciekawego :)

    To Ty nie wiesz, że bez ABS-u nie ma turystyki? ;-)

    --
    Artur

  • 5. Data: 2009-06-08 08:03:07
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 8 Jun 2009 01:00:05 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za
    a...@g...com
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > To Ty nie wiesz, że bez ABS-u nie ma turystyki? ;-)

    Zrobilismy z kolega w ciagu tygodnia 2700km, w tym czasie byly dwie gleby.
    Obie by sie nie zdazyly gdyby nasze motocykle mialy ABS. IMO cos jest w
    tym stwierdzeniu :)

  • 6. Data: 2009-06-08 11:02:25
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    > Zrobilismy z kolega w ciagu tygodnia 2700km, w tym czasie byly dwie gleby.
    > Obie by sie nie zdazyly gdyby nasze motocykle mialy ABS. IMO cos jest w
    > tym stwierdzeniu :)

    To mi przypomina stwierdzenie "plywac umiem - ale tylko w pletwach"

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 7. Data: 2009-06-08 11:18:18
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 8 Jun 2009 13:02:25 +0200) ktos podajacy sie za Karambol
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > To mi przypomina stwierdzenie "plywac umiem - ale tylko w pletwach"

    Juz tu kiedys dyskutowalem na temat ABSu. Najwyrazniej nie jezdze na tyle
    dobrze, zeby unikac gleb bez ABS, wiec moj nastepny motocykl na pewno
    bedzie mial ABS i tyle. W nosie mam imidż, wole sie nie wywracac :)

  • 8. Data: 2009-06-08 12:55:44
    Od: a...@g...com

    On 8 Cze, 13:18, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
    - ale tylko w pletwach"

    > Juz tu kiedys dyskutowalem na temat ABSu. Najwyrazniej nie jezdze na tyle
    > dobrze, zeby unikac gleb bez ABS, wiec moj nastepny motocykl na pewno
    > bedzie mial ABS i tyle. W nosie mam imidż, wole sie nie wywracac :)

    No ale nie potrafisz odpuścić jak Ci już koło sunie? Nieraz zdarzyło
    mi się uśliznąć przy ostrym hamowaniu ale mam odruch, że odpuszczam -
    oczywiście kończy się to dziwną akrobacją na motocyklu ale udaje się.

    --
    Artur

  • 9. Data: 2009-06-08 13:28:50
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 8 Jun 2009 05:55:44 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za
    a...@g...com
> [...]

    > mi się uśliznąć przy ostrym hamowaniu ale mam odruch, że odpuszczam -
    > oczywiście kończy się to dziwną akrobacją na motocyklu ale udaje się.

    Czasami sie udaje, ale nie mam 100% skutecznosci :) Zreszta kolo sie moze
    'sunac' jak jedziesz na wprost, przy lekkim zlozeniu juz sie sunie tylko
    sie wywracasz :)

  • 10. Data: 2009-06-08 13:32:12
    Od: a...@g...com

    On 8 Cze, 15:28, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

    > Czasami sie udaje, ale nie mam 100% skutecznosci :) Zreszta kolo sie moze
    > 'sunac' jak jedziesz na wprost, przy lekkim zlozeniu juz sie sunie tylko
    > sie wywracasz :)

    No dobra ale mówiłeś, że odprostowałeś? :-)

    --
    Artur