  • 1. Data: 2009-06-08 09:29:14
    Temat: Motocykle i ich rola w historii ojczystej
    Od: "Dziadek Mroz" <D...@w...pl>

    http://www.polskatimes.pl/warszawa/kultura/127247,mo
    tocykle-i-ich-rola-w-historii-ojczystej,id,t.html

    Motocykle, które miały udział w historii wojennych zmagań Wojska Polskiego,
    to temat na długą, fascynującą gawędę.
    Tomasz Szczerbicki "Motocykle Wojska Polskiego 1918-1950", wyd. Almapress,
    cena 37,90 zł

  • 2. Data: 2009-06-08 15:58:05
    Temat: Re: Motocykle i ich rola w historii ojczystej
    Od: n...@s...com

    On Mon, 8 Jun 2009 11:29:14 +0200, "Dziadek Mroz"
    <D...@w...pl> wrote:

    >http://www.polskatimes.pl/warszawa/kultura/127247,m
    otocykle-i-ich-rola-w-historii-ojczystej,id,t.html

    >Motocykle, które miały udział w historii wojennych zmagań Wojska Polskiego,
    >to temat na długą, fascynującą gawędę.

    Napewno jezdzili niebezpiecznie i przekraczali dozwolona predkosc.
    Jak mozesz promowac takie zachowania!

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 3. Data: 2009-06-11 09:56:52
    Od: "primuss" <k...@h...pl.usunto.i.to.te>

    n...@s...com napisał(a):
    > On Mon, 8 Jun 2009 11:29:14 +0200, "Dziadek Mroz"
    > Napewno jezdzili niebezpiecznie i przekraczali dozwolona predkosc.
    > Jak mozesz promowac takie zachowania!

    Swoją droga zachodzi pytanie o wartosc bojowa motocykla we wspołczesnej
    armii. Z tego co wiem, na czasie sa teraz quady..

    --
    pozdr.,
    primuss

  • 4. Data: 2009-06-11 11:10:07
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-06-11 11:56, Użytkownik primuss napisał:

    > Swoją droga zachodzi pytanie o wartosc bojowa motocykla we wspołczesnej
    > armii. Z tego co wiem, na czasie sa teraz quady..

    Od dawna żadna.
    Teraz to sprzęt tyłowy.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-06-11 13:34:08
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Thu, 11 Jun 2009 13:10:07 +0200, RadoslawF <r...@g...pl> wrote:

    [...]
    > Od dawna żadna.
    > Teraz to sprzęt tyłowy.

    Są nadal używane w rozpoznaniu i w desancie, ZTCW.

    Na przykład KLR-250 oraz jego następca, M1030 czyli KLR650 na diesla :-)

    http://www.olive-drab.com/idphoto/id_photos_klr.php
    http://www.olive-drab.com/idphoto/id_photos_m1030_m1
    d.php

    Leslie