  • 21. Data: 2014-11-06 10:11:43
    Temat: Re: montaż czujnika EGT w kolektor
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    news:m3dc0p$6jr$1@node2.news.atman.pl...

    > Tyle, ze tu chodzi o kolektor wydechowy.

    Wątek zboczył na wiercenie przez gazowników, a oni wiercą w ssącym.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 22. Data: 2014-11-06 11:06:41
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > Wątek zboczył na wiercenie przez gazowników, a oni wiercą w ssącym.

    Ale Tobie chodzi jak uniknac opilkow w srodku, a to ten sam problem.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 23. Data: 2014-11-10 01:26:53
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "BartekK" <s...@d...org>

> [...]
    > się dzieje - lepiej niech przyjedzie usunąć poważną awarię, niż np. drobną
    > nieszczelność w dolocie.
    >
    > Jako że czujniki EGT mają sondy typu termopary, to niezbyt da się
    > "przypiąć" do istniejącego czujnika, bo a) pomiar będzie mocno zakłócony
    > temperaturą styku metali b) dopięcie czegokolwiek do istniejącej sondy (na
    > której występują mV napięcia) może wprowadzić więcej zakłóceń (robiąc za
    > "antenę") niż sam pomiar, i ECU może głupieć. Dlatego łatwiej prościej
    > jest wstawić niezależną osobną sondę, niż ruszać istniejące.

    Nie możesz monitorować przez ECU ?

  • 24. Data: 2014-11-10 01:29:35
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "BartekK" <s...@d...org>

    > Nie wiem, pewnie tak - ale zwykły wskaźnik "defi" z ustawianym warningiem
    > i peak - załatwia sprawę prosto, sprzętowo, i działa zawsze, a jak coś
    > będzie się złego działo - to miganie i PIIIP zwróci na niego uwagę, a
    > smartfona:
    > a) trzeba wziąć ze sobą, nie zapomnieć
    > b) podłączyć po bt do auta-do elm327, podłączyć do zasilania (bo ciągle
    > połączony - się szybko rozładuje)
    > c) włączyć aplikację odpowiednią (i nie zapomnieć o niej, bo się
    > zminimalizowała gdy żona dzwoniła) itd.

    Zamiast smartfona możesz sobie zrobić dedykowany sterownik. I tak czymś
    stacjonarnym musiałbyś to monitorować.

  • 25. Data: 2014-11-10 01:33:10
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "BartekK" <s...@d...org>

    > (jak ty to wszystko cytujesz i piszesz, że nie dość że do kitu cytujesz,
    > to ciebie cytować się nie da, bo długość linii przekroczona?)

    Nie jest przekroczona tylko tak zakodowana by właśnie dało się zawijać i
    cytować.

  • 26. Data: 2014-11-10 10:49:04
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Ale Tobie chodzi jak uniknac opilkow w srodku, a to ten sam problem.

    Jak robisz dla siebie, to starasz się zrobić idealnie i nic nie zepsuć. Jak
    robi to jakaś firma to może chcieć pójść na łatwiznę i nie przejmować się
    długofalowymi skutkami wpadnięcia opiłka do cylindra lub turbiny.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba