eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyzestaw do cofania tłoczków
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 6

  • 1. Data: 2014-11-02 17:37:50
    Temat: zestaw do cofania tłoczków
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    hamulcowych

    Czy tańszym zestawem który ma tylko prawy gwint da się załatwić lewe i
    prawe koło? Tu wątpliwość mnie nachodzi bo przecież tłoczek od kierowcy
    trzeba wkręcać w lewo a od pasażera w prawo.

    --
    Piter

    golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka
    Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał.


  • 2. Data: 2014-11-02 18:09:21
    Temat: Re: zestaw do cofania tłoczków
    Od: <6...@3...180921.invalid> (Tom N)

    PiteR w
    <news:XnsA3D9B35984AC3elektronik@localhost.net>:

    > hamulcowych

    > Czy tańszym zestawem który ma tylko prawy gwint da się załatwić lewe i
    > prawe koło? Tu wątpliwość mnie nachodzi bo przecież tłoczek od kierowcy
    > trzeba wkręcać w lewo a od pasażera w prawo.

    Mówisz, że takie coś od strony kierowcy trza w zacisk lewogwintowym
    rozpierakiem wciskać, a od strony pasażera prawogwintowym?

    <http://www.sklepmotocyklowy.pl/pl/zdjecia/81620107.
    jpg>


    --
    'Tom N'


  • 3. Data: 2014-11-02 18:48:16
    Temat: Re: zestaw do cofania tłoczków
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 2 Nov 2014 18:09:21 +0100, Tom N napisał(a):

    > PiteR w
    > <news:XnsA3D9B35984AC3elektronik@localhost.net>:
    >
    >> hamulcowych
    >
    >> Czy tańszym zestawem który ma tylko prawy gwint da się załatwić lewe i
    >> prawe koło? Tu wątpliwość mnie nachodzi bo przecież tłoczek od kierowcy
    >> trzeba wkręcać w lewo a od pasażera w prawo.
    >
    > Mówisz, że takie coś od strony kierowcy trza w zacisk lewogwintowym
    > rozpierakiem wciskać, a od strony pasażera prawogwintowym?
    >
    > <http://www.sklepmotocyklowy.pl/pl/zdjecia/81620107.
    jpg>

    Pewnie ma na myśli tylne zaciski, które jeśli uruchamiają też hamulec
    ręczny, to mają w środku gwinty w tłoczkach.

    I jeśli ma taki z różnymi gwinami, no to zestaw wciskający też powinien
    mieć różne gwinty, no chyba że z tym lewym poradzi sobie jakoś inaczej.


  • 4. Data: 2014-11-02 19:13:48
    Temat: Re: zestaw do cofania tłoczków
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Tomasz Pyra pisze tak:

    > Pewnie ma na myśli tylne zaciski, które jeśli uruchamiają też hamulec
    > ręczny, to mają w środku gwinty w tłoczkach.

    tak, chodzi mi o tylne zaciski, licho zjadło "tylne" :)


    > I jeśli ma taki z różnymi gwinami, no to zestaw wciskający też
    > powinien mieć różne gwinty,

    To są auta tylko z prawymi gwintami? czy sprzedawcy ściemniają.
    Jak wtedy rozwiązane jest zaczepienie linki.

    --
    Piter

    golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka
    Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał.


  • 5. Data: 2014-11-02 19:20:35
    Temat: Re: zestaw do cofania tłoczków
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 02 Nov 2014 19:13:48 +0100, PiteR napisał(a):

    >> I jeśli ma taki z różnymi gwinami, no to zestaw wciskający też
    >> powinien mieć różne gwinty,
    >
    > To są auta tylko z prawymi gwintami? czy sprzedawcy ściemniają.
    > Jak wtedy rozwiązane jest zaczepienie linki.

    Jeśli dobrze kojarzę, to taki mam u mnie w Vectrze C.

    Jeśli dobrze pamiętam (a to różnie może być) ręczny nie jest aktywowany
    przez obrót tego gwintowanego elementu w zacisku, a przez jego pchnięcie.

    Element obracający się (z gwintem wewnętrznym) znajduje się wewnątrz
    tłoczka na własnym łożysku i sprzęgiełku, więc spokojnie obie strony mogą
    mieć ten sam gwint.

    Zasada pewnie będzie taka, że jeżeli do danego modelu masz różne tłoczki
    lewy i prawy, to i wkręcanie będzie w różne strony.
    Jak tłoczki są takie same, to pewnie oba się wkręca w prawo.


  • 6. Data: 2014-11-02 19:36:46
    Temat: Re: zestaw do cofania tłoczków
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Tomasz Pyra pisze tak:

    >>> I jeśli ma taki z różnymi gwinami, no to zestaw wciskający też
    >>> powinien mieć różne gwinty,
    >>
    >> To są auta tylko z prawymi gwintami? czy sprzedawcy ściemniają.
    >> Jak wtedy rozwiązane jest zaczepienie linki.
    >
    > Jeśli dobrze kojarzę, to taki mam u mnie w Vectrze C.
    >
    > Jeśli dobrze pamiętam (a to różnie może być) ręczny nie jest
    > aktywowany przez obrót tego gwintowanego elementu w zacisku, a
    > przez jego pchnięcie.

    acha dzięki za oświecenie

    --
    Piter

    golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka
    Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: