  • Data: 2015-12-16 15:18:58
    Temat: Re: monitor 4K...
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:almarsoft.2134573922451345571@news.neostrada.pl
> [...]
    k-usb-3-0-vesa-i5833628379.html

    > Kolega wziął na próbę tv 32" do kompa i oddał na drugi dzień. Mówił że się
    > nie ogrania wzrokiem takiego dużego ekranu i mocno niekomfortowe to jest.

    Mimo wszystko zależy to chyba od preferencji i takich tam.
    Wzrok nie ma co, starzeje mi się, diabetes też pewnie swoje czyni, przez co
    soczewki już nie akomodują prawie i często obraz mam rozmyty. Na szczęście
    siedząc przy lapie widzę ostro. Preferuję jednakże stan, gdy możliwie
    najwięcej, albo nawet wszystko, widać naraz na ekranie, to był zasadniczy
    powód, że zmieniłem matrycę z 1280x800 na 1920x1200 (15'4 TFT), choć wiązało
    się to właściwie z wymianą całej klapy et consortes (drobna, ok 3-4 mm, acz
    istotna różnica w rozmiarach matrycy). Szczególiki nieraz malutkie, ale ja
    po prostu nie cierpię przewijać zawartości ekranu, mimo małych rozmiarów,
    dla mnie jest to bardzo wygodne. Gdybym mógł, to bym sobie wziął jakieś 30
    (or more) cali i jeszcze większą rozdziałkę (4K bym nie pogardził, 16K?
    Czemu nie?), było by w sam raz do obróbki dużych fotek. W razie potrzeby
    zawsze można jednak powiększyć i trudno, poprzewijam, jak trzeba, ale jeśli
    mi się fotka zmieści na ekranie bez resamplowania, to chyba dobrze?
    No, wyobraźcie sobie, pornosa w 4K (or better) obejrzeć? :))
    Ok, już przecierpię pokręcić głową między cyckami, a pipą... :))
    Przyznam, musiałbym sam sprawdzić, jak by mi się z dużym monitorem
    pracowało, ale siedziałem przy takim 20-kilka i było dobrze, mogło być
    więcej. Mnie bardziej trochę przeszkadza (ale daję radę) zbytnia, ten tego,
    panoramiczność...

    --
    Telespamerzy:
    814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048