  • Data: 2015-12-16 11:26:39
    Temat: Re: monitor 4K...
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sundayman pisze tak:

    > No więc, pomyślałem sobie - może by tak sobie kupić monitor 40" 4K
    > do komputera ? No niby nic odkrywczego, philips ma nawet przyjemny
    > taki ;
    >
    > Ale tak się zastanawiam - gdyby użyć TV zamiast monitora ?

    Można używać tv siedząc w fotelu przed, nogi w szafce rtv. Mysz na
    zeszycie albo czym tam. Przy 1080p 40" jest za mały żeby operować z
    tapczanu z 3m. Trzeba brać 60". Na biurku nie wyobrażam sobie 40".
    Widziałbym tylko noge tv.

    Będziesz się i tak rozglądał po 40" czyli kręcił szyją. Fajne jest że
    na małe ruchy myszką na ekranie kursor robi dużo cm. Fajnie się buszuje
    po Google Earth. Jak się nie używa można dać eko na 75% albo całkiem
    wyłączyć obraz kiedy tylko Winamp gra.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.