  • Data: 2015-12-31 15:15:13
    Temat: Re: mój pierwszy raz
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

> [...]

    [...]

    > Pamiec to te duze kwadraty z niebieskimi bokami ?
    > a to malutkie to kontroler ?
    > No to wiele mniej tego krzemu nie ma niz zewnetrzne wymiary.
    >
    > A to tylko 2GB.

    Przecież 4, 8, 16, 32 i więcej GB wygląda tak samo, więcej miejsca już
    tam nie ma.

    Mnie teraz co innego przyszło do głowy -- jak wykorzystać stare karty
    SIM. Trochę pamięci w nich jest, czytniki na USB są łatwo dostępne.
    Ktoś mógłby w ramach realizacji projektów paranoidalnych napisać na
    przykład moduł do kernela, który udostępni tę pamieć jako typowy diwajs
    blokowy.

    Albo stare karty bankowe, których mam całą kupkę. Jest tam jakiś dostęp
    do wewnętrznej pamięci? Nie mam pojęcia jak to jest zorganizowane. Ktoś
    tu wie? Albo chociaż do identyfikacji. Takiej karty chyba nie da się
    podrobić. A nawet jak już dla banku jest nieważna, to chyba wciąż da się
    weryfikować co to za jedna. Mylę się?

    --
    Jarek