    From: "Sempiterna" <r...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: modemy
    Date: Sun, 28 Jun 2009 13:06:58 +0200

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnh4ei47.rpl.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Kilka razy wykręcałem z ciekawości sąsiednie numery i trafiłem na
    > obie wcześniej opisane rzeczy. Nie wiem, czy to już można nazwać
    > skanowaniem albo zboczeniem. Centralę miałem wtedy "17".

    Nie moge wykluczyć, że Saska Kępa miała, czy nie miała, jakichś innych,
    inaczej zrealizowanych łączy do numeracji 9xx, gdzie pośrednio
    decydowało się, czy wybrana służba ma być połączona lokalnie, czy
    skierowana do ogólnowarszawskiej numeracji 9xx... akurat siedemnastki
    nie skanowałem w tym temacie, za krótko miałem dostęp do numeru
    badaniowego.
    Czy zboczenie - nie należy mylić zwykłego terminu "Zboczenie" (w
    znaczeniu seksualne, lub podobne), z terminem "Zboczenie zawodowe",
    gdzie z racji zawodu wyuczonego, czy wykonywanego, ewentualnie swoich
    szczególnych zdolności do czegoś, na pewne sprawy patrzy się nieraz
    zupełnie inaczej i widzi się więcej, niż inni.