  • Data: 2009-06-28 13:05:55
    Temat: Re: modemy
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sempiterna napisała:

    > Np. w Szczecinku,
    [...]
    > na liście, była pozycja Bajki 928.

    O muzykę pytam, nie o bajki.

    > No, takowoż. Tyle, że taki specjalny magnetofon, z taśmą sklejoną w
    > pętli.

    Bajkę to jeszcze można w pętli, ale nie muzykę, która idzie godzinami.

    > Może rozrywkowo, dla dzieci? To jednak było jeszcze w czasach,
    > gdy rozmowa lokalna była jednopłatna - impuls i gadasz do woli.
    > Może ktoś z KC tak zarządził? Nie wiem...

    To nie była muzyka dla dzieci. Już wersja z KC wydaje mi się bardziej
    prawdopodobna -- podkład muzyczny pod popijawy na zakończenie egzekutywy
    czy co oni tam organizowali. Oficjalnie do linii telefonicznej nie można
    było podłączać niczego poza homologowanym telefonem, więc wzmacniacza
    od nagłośnienia również. Ale tym się chyba mało kto przejmoiwał. W sumie
    mozna to wszystko uznać za początki tepsianej wideostrady -- na linni
    komutowanej i bez obrazu, ale jednak.

    --
    Jarek