  • Data: 2009-06-28 11:30:38
    Temat: Re: modemy
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sempiterna napisała:

    >>> pracy. A nieoficjalne numery do różnych spraw - a owszem, by(wa)ły.

    > Nie moge wykluczyć, że Saska Kępa miała, czy nie miała, jakichś innych,
    > inaczej zrealizowanych łączy do numeracji 9xx, gdzie pośrednio
    > decydowało się, czy wybrana służba ma być połączona lokalnie, czy
    > skierowana do ogólnowarszawskiej numeracji 9xx... akurat siedemnastki
    > nie skanowałem w tym temacie, za krótko miałem dostęp do numeru
    > badaniowego.

    Czy gdziekolwiek taka muzyka przez telefon miała status oficjalnej usługi?
    Ja sobie to wyobrażam tak, że stał gdzieś magnetofon i nadawał. Ktoś
    musiał szpule przekładać co kilka godzin, nie sądzę by to był automat
    działający całkiem bez dozoru. Dlatego sądziłem, że to jakaś oddolna
    inicjatywa. I ograniczona w czasie, bo taka robota, za którą nie płacą,
    prędko się nudzi. Ale jeśli to oficjalny serwis, to jakie było uzasadnienie?
    Do czego to miało służyć? I komu?

    > Czy zboczenie - nie należy mylić zwykłego terminu "Zboczenie" (w
    > znaczeniu seksualne, lub podobne), z terminem "Zboczenie zawodowe",
    > gdzie z racji zawodu wyuczonego, czy wykonywanego, ewentualnie swoich
    > szczególnych zdolności do czegoś, na pewne sprawy patrzy się nieraz
    > zupełnie inaczej i widzi się więcej, niż inni.

    A, rozumiem. To, że takie moje amatorskie kręcenie od niechcenia nie
    było zboczeniem zawodowym, nie wyklucza jakiegoś innego. Dziękuję.

    --
    Jarek