  • Data: 2009-07-08 19:36:19
    Temat: Re: modemy
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Warszawa duze miasto i im 6 cyfr w koncu zabraklo.
    >
    > A we wrocku byly 6 i 5 cyfrowe numery. to 5 to chyba tylko jedna
    > centrala.

    Tak, to były numery 3xxxx. Utrzymały się aż do momentu przejścia na
    numerację siedmiocyfrową - zostały hurtem przemianowane na 343xxxxx. I
    to były pierwsze siedmiocyfrowe we Wrocławiu. Przez pewien czas nawet
    można było wybierać i tak, i tak.

    > Prognozy, bajki, zegarynki - to wszystko bylo 9xx, i cos mi sie wydaje
    > ze w calym kraju takie samo ..

    Jeśli usługa była, to rzeczywiście pod takim samym numerem, ale czasem
    nie było.

    --
    Grzexs