  • 41. Data: 2012-06-24 12:35:11
    Temat: Re: mocarny diesel - którego wybrać
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    dyskusyjnych:yec2i4xovmyw.3p5bu7y8ksdk$....@4...n
    et...

    > To byl przyklad

    Mylisz się, to nie był żadne przykład, tylko zwykle czepialstwo w stylu
    Kiełczewskiego czy Toma.

  • 42. Data: 2012-06-24 12:40:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 24 Jun 2012 10:39:00 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):
    > Widać można, pytanie tylko PO CO? Uważam, może niesłusznie, że 200km/h
    > to zupełnie przyzwoita i wystarczająca prędkość - mało kto szybciej
    > jeździ nawet na niemieckich autobanach.

    Wrecz za duza - w zasadzie wymaga z 500m widocznosci.

    J.

  • 43. Data: 2012-06-24 14:23:35
    Temat: Re: mocarny diesel - którego wybrać [OT]
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > Użytkownik "megrims"

    > Heh gdzie te czasy gdy po wyjechaniu z fabryki mogłeś sprzedać furę 2x
    > drożej :)

    > LOL

    > Widać można, pytanie tylko PO CO? Uważam, może niesłusznie, że 200km/h
    > to zupełnie przyzwoita i wystarczająca prędkość - mało kto szybciej
    > jeździ nawet na niemieckich autobanach. Tak jak już wczesniej napisałem,
    > dla mnie liczy się przyśpieszenie
    (..),
    > żeby jeździć po drogach 300km/h,

    Dlatego też w tych dużych benzynach, które miałem/mam C63 oraz Cl600
    kagańca nie ściągnąłem i nie zamierzam tego robić. Jeśli auto ma
    fabrycznie kaganiec na 250 to IMO w jakimś celu to jest.

    Mam w 535d kaganiec poluzowany na 270 i jak pojadę tak z 10 minut,
    to się woda w chłodnicy gotuje. Raz pojechałem i wystarczy.

    Nowoczesne auta mają moce i momenty takie, jakie mają.
    IMO takie 535 bez kagańca to poleci i 280. Ale cały układ
    chłodzenia silnika, skrzyni biegów i dyfra nie jest policzony
    na prace z maksymalną mocą i jazdę 280. C63 również po zdjęciu
    kagańca leci >300. I może i chłodzenie silnika/skrzyni wystarczy.
    Ale zawieszenie i cała konstrukcja auta nie jest przeliczona
    na wyczyn >300 km/h. Jeśli gdzieś mogą odchudzić konstrukcję,
    aby przy wzroście bajerów spełniać wysokie normy ekologiczne,
    to niczego nie dadzą w zapasie. Stąd potem mamy wersje na afrykę,
    gdzie chłodnice są większe. Ale tu by można dyskusje akademicką
    prowadzić długo.

  • 44. Data: 2012-06-24 14:32:50
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Przemysław Czaja

    > Widać można, pytanie tylko PO CO? Uważam, może niesłusznie, że 200km/h
    > to zupełnie przyzwoita i wystarczająca prędkość - mało kto szybciej
    > jeździ nawet na niemieckich autobanach.

    Jak zrobiłem prawko, to jeździłem 200 po co drugiej w miarę równej i w
    miarę szerokiej drodze i nic się nie stało. Szybciej rzadko, bo na tych
    200 kończyła się 4, więc powyżej auto już raczej niemrawo przyspieszało.
    Oczywiście nikomu nie polecam, bo to jednak była głupota, ale nie
    przesadzajmy, że 200 to jakiś kosmos na autostradzie.

  • 45. Data: 2012-06-24 14:36:38
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-06-24 14:32, to pisze:
> [...]
    > Oczywiście nikomu nie polecam, bo to jednak była głupota, ale nie
    > przesadzajmy, że 200 to jakiś kosmos na autostradzie.

    Młodość nie wieczność. :D

  • 46. Data: 2012-06-24 16:00:55
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > Jak można Q7 jechać 320!!!

    Jak mozna Q& jechac w ogole !!!

  • 47. Data: 2012-06-24 16:17:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello megrims,

    Sunday, June 24, 2012, 2:36:38 PM, you wrote:

    > Młodość nie wieczność. :D

    Jasne... 200 na autostradzie to kosmos młodzieńca a gaz do dechy
    zamiast hamowania na widok przeszkody w zabudowanym to rozważna jazda
    starszego pana...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 48. Data: 2012-06-24 16:48:29
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 24 Jun 2012 10:50:50 +0200, Lewis
    <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:

    >Ten sam chłam, który był montowany w Saabie, zaprawdę porządny silnik. ;)

    Jeszcze w Vectrze ;P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 49. Data: 2012-06-24 19:24:15
    Od: to <t...@i...pl>

    begin RoMan Mandziejewicz

    > Jasne... 200 na autostradzie to kosmos młodzieńca a gaz do dechy zamiast
    > hamowania na widok przeszkody w zabudowanym to rozważna jazda starszego
    > pana...

    A jak nazwać jazdę RuMuńskim Lanosem 180 km/h po katowickiej?

  • 50. Data: 2012-06-24 19:25:52
    Od: to <t...@i...pl>

    begin megrims

    > Młodość nie wieczność. :D

    Dobrze, że nie miałem prawka w wieku 18 lat, bo pewnie bym tu nie
    pisał. :>