-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
ria.pl!not-for-mail
From: megrims <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: mocarny diesel - którego wybrać [OT]
Date: Sun, 24 Jun 2012 14:23:35 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 51
Message-ID: <js70s4$lur$1@usenet.news.interia.pl>
References: <js3vur$n4f$1@usenet.news.interia.pl>
<4fe5992d$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
<js5f67$5gs$1@usenet.news.interia.pl> <js6i1r$bic$1@mx1.internetia.pl>
<js6ii4$tks$1@usenet.news.interia.pl> <js6jsd$fem$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: heh26.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1340540612 22491 79.187.111.26 (24 Jun 2012 12:23:32
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 24 Jun 2012 12:23:32 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:12.0) Gecko/20120428
Thunderbird/12.0.1
In-Reply-To: <js6jsd$fem$1@mx1.internetia.pl>
X-Antivirus: avast! (VPS 120623-1, 2012-06-23), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2456053
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-06-24 10:39, Przemysław Czaja pisze:
>
> Użytkownik "megrims"
>
>> Oba te diesle teraz są dość nowe na rynku i strasznie cenę trzymają.
>> A nowego nie kupię, bo IMO bez sensu.
>
> Heh gdzie te czasy gdy po wyjechaniu z fabryki mogłeś sprzedać furę 2x
> drożej :)
>
>> Przy okazji Q7 to przypomniała mi się pewna historia.
>> Facet takim autem pojechał do firmy tuningowej zrobić sobie CHIP'a.
>> Zaczipowali na jakieś straszne wartości, a facet wraca następnego
>> dnia z ryjem i mówi, że coś zjebali bo nie ma żadnej różnicy.
>> No to w firmie mówią, że nie możliwe. Facet mówi, "szedł 250 i
>> nadal idzie tylko 250". :D
>
> LOL
>
>> No to mu zdjęli kaganiec.
>
>> Zachwycony zadzwonił następnego dnia, że "poszedł 320".
>> dla mnie ROTFL.
>>
>> Jak można Q7 jechać 320!!!
>
> Widać można, pytanie tylko PO CO? Uważam, może niesłusznie, że 200km/h
> to zupełnie przyzwoita i wystarczająca prędkość - mało kto szybciej
> jeździ nawet na niemieckich autobanach. Tak jak już wczesniej napisałem,
> dla mnie liczy się przyśpieszenie
(..),
> żeby jeździć po drogach 300km/h,
Dlatego też w tych dużych benzynach, które miałem/mam C63 oraz Cl600
kagańca nie ściągnąłem i nie zamierzam tego robić. Jeśli auto ma
fabrycznie kaganiec na 250 to IMO w jakimś celu to jest.
Mam w 535d kaganiec poluzowany na 270 i jak pojadę tak z 10 minut,
to się woda w chłodnicy gotuje. Raz pojechałem i wystarczy.
Nowoczesne auta mają moce i momenty takie, jakie mają.
IMO takie 535 bez kagańca to poleci i 280. Ale cały układ
chłodzenia silnika, skrzyni biegów i dyfra nie jest policzony
na prace z maksymalną mocą i jazdę 280. C63 również po zdjęciu
kagańca leci >300. I może i chłodzenie silnika/skrzyni wystarczy.
Ale zawieszenie i cała konstrukcja auta nie jest przeliczona
na wyczyn >300 km/h. Jeśli gdzieś mogą odchudzić konstrukcję,
aby przy wzroście bajerów spełniać wysokie normy ekologiczne,
to niczego nie dadzą w zapasie. Stąd potem mamy wersje na afrykę,
gdzie chłodnice są większe. Ale tu by można dyskusje akademicką
prowadzić długo.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.06.12 14:32 to
- 24.06.12 14:36 megrims
- 24.06.12 16:00 marcin
- 24.06.12 16:17 RoMan Mandziejewicz
- 24.06.12 16:48 jerzu
- 24.06.12 19:24 to
- 24.06.12 19:25 to
- 25.06.12 08:57 Agent
- 25.06.12 09:41 Mirek Ptak
- 23.06.12 21:19 Kuba \(aka cita\)
- 25.06.12 19:15 BartekK
- 25.06.12 22:41 jerzu
- 25.06.12 22:50 megrims
- 26.06.12 11:38 Chris
- 26.06.12 11:47 Kamil 'Model
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=