  • Data: 2024-01-17 18:06:36
    Temat: Re: mobywatel - zatrudniają debili
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 17 stycznia 2024 o 16:01:06 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > No i teraz odpowiedz, czy Pesel zaczynający się na 14.... to prababcia, czy
    wnuczek.

    Nono, 14 to cały PESEL?
    Czy jednak ma jeszcze 9 innych cyfr?
    Z których akurat trzecia powie pięknie, czy to prababcia czy wnuczek,
    zaś 10. - czy prababcia czy pradziadek oraz czy wnuczka czy wnuczek.

    Najlepsze i tak były roczniki 2000-2009, znane jako "excel zjadł zero na początku
    PESELu" ;>
    Podstawówki już prawie pozbyły się tego problemu, ale rządzi w liceach i na studiach
    też
    pewnie słabo (echh, teraz to kończą studia ci, co się rodzili, jak ja zaczynałem -
    chyba jeszcze
    przed kowitem byłem z synkiem na jakimś festiwalu nauki na stadionie narodowym i
    jakieś
    studenciaki zrobiły tam sterowanie grą w rozbijanie muru - taką jak z kasety
    demo do spectrusia, bo do arkanoida to było daleeeko - taką opaską na mięsień
    reagującą
    na napinanie. Nie udało im się zrobić gry na dwóch graczy, więc samemu się bawiłem
    i rozbiłem wszystkie kafelki - ciekawe, czy komuś po mnie się to udało, byliśmy chyba
    pierwsi, niczym Mia Wallece i Vincent Vega - ale do takiej jednej młodej powiedziałem
    "ja w to grałem jak pani jeszcze nie było nie tylko na świecie, ale i w planach" ;P )