  • Data: 2024-01-17 23:43:42
    Temat: Re: mobywatel - zatrudniają debili
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 17 Jan 2024 15:59:58 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Jest kłopot jeżeli podmiot powstał z przekształcenia innego podmiotu, nabył inny
    rodzaj osobowości prawnej a NIP pozostał ten sam
    > (pracowałem dla firmy, u której to rozwalało CRM).
    > OIDP to Regon przy takim przekształceniu się zmieniał (ale na 100% to nie
    pamiętam).

    > -----
    wpisuje wię wyłącznie NIP, pozostałe dane są

    Ale IMO nie ma problemu o tyle, że umowa (faktura, WZ, DD i co tam jeszcze)
    jest na daną datę. I przyjmuje się dane aktualne w tej dacie.

    Oczywiście może być przypadek (i takowy miałem u klienta końcem 2022 roku),
    że do godziny 11 danego dnia firma była "Józef i Kazek" a od godz. 11
    "Józek i Wacek" - bo sąd sobie umyślił, że zmiana następuje właśnie o tej
    godzinie.
    Było troszkę zamieszania, bo fafnaście placówek w całej Polsce, ale o tyle
    dobrze, że wszystkie placówki pracują na systemie łącząc się przez RDP,
    więc wystarczyło dokonać zmiany w jednym miejscu.
    Ale oprócz tego ręcznie zmiany nagłówków w drukarkach fiskalnych
    (obowiązkowo) i zmiany w terminalach płatniczych (tu już kary wielkiej za
    opóźnienie raczej by nie było).

    --
    Pozdrawiam.

    Adam