eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodymistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
  • X-Received: by 2002:a25:378a:: with SMTP id e132mr402312yba.0.1546476355323; Wed, 02
    Jan 2019 16:45:55 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a25:378a:: with SMTP id e132mr402312yba.0.1546476355323; Wed, 02
    Jan 2019 16:45:55 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!v55no11034656qtk.0!news-out.google.com!m21ni11945qta.0
    !nntp.google.com!v55no11034648qtk.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googl
    egroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 2 Jan 2019 16:45:55 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <q0itm7$32l$1@node2.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=61.213.72.58;
    posting-account=FEL4ugoAAAAhsV05j1oygHxFWhKp9wAn
    NNTP-Posting-Host: 61.213.72.58
    References: <7...@g...com>
    <X...@l...net>
    <q0ac5g$b2m$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <q0hnnm$25gad$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <9...@g...com>
    <q0ik6k$266l7$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <q0ip9n$1bh$2@node1.news.atman.pl>
    <q0irn1$26ccp$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <q0itm7$32l$1@node2.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <b...@g...com>
    Subject: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
    From: j...@j...org
    Injection-Date: Thu, 03 Jan 2019 00:45:55 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2647330
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thursday, January 3, 2019 at 2:51:04 AM UTC+9, Janusz wrote:
    > W dniu 2019-01-02 o 18:16, mk4 pisze:
    > > On 2019-01-02 17:36, Shrek wrote:
    > >> W dniu 02.01.2019 o 16:08, mk4 pisze:
    > >>
    > >>> W związku z tym (choć te 50m zdaje się naprawdę mocno naciągane)
    > >>> ponawiam pytanie - po co weszły na przejście skoro pojazd nadjeżdżał
    > >>> szybko (być może nawet bardzo szybko jak twierdzisz).
    > >>
    > >> Zapewne po to, żeby przejść na druga stronę jezdni - a myślałeś że po co?
    > >
    > > No to nie można było tego zrobić bezpiecznie i nie włazić jak szybko
    > > zbliżał się pojazd? Po co ginąć z tak głupiego powodu jak
    > > niepowstrzymana chęć natychmiastowego przejścia na drugą stronę?
    > >
    > Bo mainstrejmy, policja wbiła ludziom do głowy że jak już są na
    > przejściu to mają
    > pierwszeństwo, zapomnieli tylko dodać że nieśmiertelności z
    > pierwszeństwem nie dostają.

    Mówiąc krótko - pitolicie!

    https://www.prawodrogowe.pl/informacje/statystyka/ro
    k-2017-zginelo-873-pieszych

    Popatrzmy na zestawienie statystyk wypadków drogowych z udziałem pieszych w
    Polsce w latach 2008-2017, mamy wyraźną tendencję spadkową. - Trochę spada
    wolniej niż byśmy sobie wszyscy życzyli, ale ten spadek jest zauważalny -
    analizował nadkom. R. Kobryś. Tendencja ilości wypadków jest taka sama jak
    statystyka osób rannych.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: