  • Data: 2017-03-30 08:56:41
    Temat: Re: mini reaktory atomowe
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 29 Mar 2017 18:28:30 +0200, bartekltg napisał(a):

    > Co dziwnego?

    Podzielilem w pamieci 5500 przez 13.5 i mi wyszlo znacznie wiecej niz
    17... na zera/przecinki nie zwrocile uwagi :-)

    Masz racje, to jest na kWh pradu z uwzglednieniem zywotnosci.
    A wiec:
    a) drogo. Tyle to ja place za prad z elektrowni z dostawa i podatkiem.
    Przy wlasnym malym generatorze moze jest inaczej

    b) zalozyli 2400 cykli ... ciekawe, jak to naprawde z ta gwarancja.

    Te mi sie podobaja najbardziej
    https://en.wikipedia.org/wiki/Sodium%E2%80%93sulfur_
    battery

    Ale jakos ciagle w sferze prototypow.