    From: "jeronimo" <m...@p...net>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: mikroprzycięcia spowodowane klawiaturą
    Date: Thu, 7 Apr 2011 17:41:18 +0200

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> napisał w wiadomości
    news:9061u3FvfjU1@mid.uni-berlin.de...

    > A jak odpalisz kompa z jakiegos livecd - tez sa te przyciecia?

    Jeśli przez livecd mam rozumieć jakiegoś linuksa, to nie sądzę, żeby tam się
    dało włączyć NBA 2k11, StarCrafta II albo Battlefield Bad Company II, żeby
    sprawdzić, czy przycina...
    W Windowsie (7 64bit SP1 i XP Pro 32bit SP3) tego nie czuć, podczas odtwarzania
    filmów, surfowania też nie - dopiero w grach przycina tak co 0.5 sek, ale to na
    pewno nie wina za słabego komputera (i5 2500k + gtx 560ti), temperatury
    wszystkie też są w porządku. Natomiast jest to ewidentnie problem klawiatury, bo
    jej odłączenie od portu USB powoduje, że przycięcia natychmiast znikają, poza
    tym przycięć nie ma kiedy się korzysta z jakiejś innej klawiatury. Więc ta
    klawiatura robi coś nieładnego w tle, nawet jak się nie naciska żadnego klawisza
    (np. w NBA 2k11 gram padem i nie korzystam z klawiatury - przycina, odłączenie
    jej i granie bez żadnej albo podłączenie innej daje za to ultrapłynną grę) -
    chciałbym wiedzieć dokładnie dlaczego tak jest. Co może być powodem przycinania
    w grach, kiedy podłączona jest ta klawiatura? Jakieś dane wysyła, mam
    pomonitorować porty USB? Jakieś spięcia ma w środku? Wada projektowa? Nie wiem,
    jak szukać dokładnego źródła problemu, bo pierwszy raz się spotkałem z tym, żeby
    gra przycinała przez klawiaturę.