  • Data: 2009-11-24 09:27:54
    Temat: Re: ?mierć motocyklisty ? dla s?du warta 180 zł
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    KJ Siła Słów pisze:

    > Nie wiem jak to działa, ale to raczej nie frustracja i w dodatku to dziala.

    frustracja. ja bluzne sobie w kasku i jade z dala od typa. nie widze
    powodu umoralniania, bo nie mam dowodów, że dociera. Ty masz? kilka razy
    jechałem za krawaciarzem tak, żeby mnie w lustrze widział. udawał, że
    mnie nie widzi i mi to wystarczyło. teraz olewam. chuj zawsze gdzieś się
    znajdzie, a na typa jak z opowieści Sybiego czy jak tego co zabił
    chłopaka bo "chciał tylko nastraszyć" nie chce trafić w przyszłości,
    więc olewam. wybieram życie i spokój.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5