  • Data: 2009-11-24 10:13:31
    Temat: Re: OEmierć motocyklisty - dla sšdu warta 180 zł
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-11-24 10:40:34 +0100, mites <m...@o...pl> said:

    > być
    > wali
    >
    > pokaż mi takiego, który pracuje 4 godz. dziennie... bo z tego co się
    > orinetuję to w sądzie nie ma sedziów na pół etatu...

    Znam sytuacje, gdy pracują znacznie mniej. W stylu - sędzia ma "2
    niezwykle skomplikowane sprawy", w których materiały dowodowe to raptem
    jedna teczka, rozprawy dobywają się średnio co 4-6 miesięcy i ów sędzia
    nie może wziąć żadnej następnej "bo jest zapracowany".

    > a poza tym wszyscy harlejowcy jeżdżą 300 km/h na jednym kole ;)

    No ba!

    > wiele razy zżymamy się na tym forum, jak ludzie postrzegają
    > motocyklistów i wkurza wielu z nas, że wybryki kilku
    > nieodpowiedzialnych ścigantów odbijają się na tym jak Fakt przedsta
    > wia nas jako warzywa ale widzę, że i sami nie jesteśmy lepsi...

    Nietety, świat nie jest aż tak cudowny, że ci na wskroś uczciwi,
    praworządni i niezwykle pracowici sędziowie chcieliby wydawać
    sprawiedliwe wyroki, ale te beznadziejne przepisy i ministerstwo im to
    uniemożliwiają. Akurat tak się złożyło, że przez ostatnie 2 lata
    zapoznałem się z paroma niezwykle ciekawymi wyrokami różnych organów
    sądowych, z których nawet ze 2 były zupełnie sprzeczne z obowiązującym
    prawem, więc nie do końca podzielam Twoją sympatię dla 3. władzy. Choć
    nie wątpię, że wśród sędziów jest wielu normalnych i uczciwych, a może
    to tylko ja mam tego pecha, że wokół mnie większość ma to nieszczęście
    trafiać na patologie i wypaczenia.

    de Fresz