  • Data: 2009-11-24 10:16:01
    Temat: Re: OEmierć motocyklisty - dla s du warta 180 zł
    Od: mites <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Lis, 11:04, n...@s...com wrote:

    > A sedzia ?

    może

    > Da sie ? Probowali ?

    nie da się (z tego co wiem o tej sprawie)

    > Leczyc ? Najpierw trzeba sprawdzic czy zdrowy. Oczywiscie jesli
    > spowodowal wypadek.

    nie ma takiego przepisu, żeby kazdego kto spowodował wypadek badać.

    > Poszedl, chociaz to tez dosc dzwiny wyrok. Tak mi sie wydaje bardziej
    > pod zapotrzebowanie polityczne skoro sadzono go za poslugiwanie
    > jakiemus mitycznego tworowi ktorego istnienia/czlonkow nie ustalono

    > Mysle ze znalazloby sie sporo chetnych, duza wyplata i duza
    > odpowiedzialnosc. W tym finansowa.

    zależy co dla kogo jest dużo. z tego co się orientuje, to pensja
    sedziego rejonowego jest mniejsza niż początkującego adwokata w
    kancelarii w Warszawie (który tylko pomaga starszym adwokatom)

    > Moze byc w procentach, moze byc w sztukach. Ilu?

    sędziów rejonowych jest jakieś 5-6 tysięcy, ilu straciło prawo zawodu:
    może promil? tego to już nie wiem dokładnie.

    > Przeszkadza, ale fakt ze ktos ktos np kradnie nie jest w zadnym
    > wypadku wytlumaczeniem dla innego. No chyba ze ma 3 lata.

    ale ja tu nie chcę nikogo tłumaczyć! chodzi mi tylko o to, że za
    często kierujemy swoje żale pod złym adresem, przez co tracimy z pola
    widzenia ich właściwych adresatów (tych żali, zmaczy się...)

    a poza tym wkurzają mnie uogólnienia i stereotypy.

    > Nie musisz chodzic, nie musisz wybierac tych samych, mozesz
    > kandydowac.

    chodzę i nie wybieram tych samych, tylko co z tego, skoro ostatnio
    głosowałem na kogoś kto nie dostał nawet 3 % głosów.