  • Data: 2009-11-24 10:35:11
    Temat: Re: OEmierć motocyklisty - dla s du warta 180 zł
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    n...@s...com pisze:

    > Rozjechalem goscia bo mnie wkurwial.
    > eee, nie, no cowy, zartowalem w tamtym zeznaniu
    > nie zauwazylem i rozjechalem.
    >
    > wyrok:
    > nieumysle spowodowanie smierci.

    Ty, jak nawet powiesz to porucznikowi Sowie, a nie rzucając coś pod
    nosem przy jakimś okolicznym plebsie, to nie jest to zeznanie. Nawet
    nagranie tego nie do końca jest dowodem. Ba, nawet zeznanie podpisane,
    można wycofać.
    krw. czy to takie trudne? filmów nie oglądasz? klingoni pieprzeni.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5