  • 11. Data: 2009-09-03 07:03:27
    Temat: Re: michal dzis idzie pierwszy dzien do szkoly konczy o 15,40
    Od: ps <p...@g...pl>

    Matt pisze:

    > Nie "no", tylko "tak". Siadaj, niedostateczny.

    Nie to znaczenie słowa 'no' wziąłeś pod uwagę. Ale może być i
    niedostateczny :)

  • 12. Data: 2009-09-03 07:03:59
    Od: ps <p...@g...pl>

    bans pisze:

    > http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=du%BFa+litera

    To jakaś bzdura, albo jestem zbyt starej daty i coś przeoczyłem :D

  • 13. Data: 2009-09-03 07:38:56
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Raf \"Ostry\"" <1...@1...pl> writes:

    > I to na stronach PeWueNu takie herezje...
    > Zaczyna się z tego słownika robić Wikipedia. Każdy pisze co chce...

    Pomysł, że kapitaliki nie mogą być duże, ale tylko wielkie, był tak
    kretyński, że najwyższa pora było się z tego wycofać.

    MJ

  • 14. Data: 2009-09-03 08:59:31
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-09-03 09:38:56 +0200, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> said:

    > Pomysł, że kapitaliki nie mogą być duże,

    Ależ kapitaliki mogą być duże - od 1 do nieskończonej liczby punktów.
    Ale one też mają swoję majuskuły i minuskuły.

    > ale tylko wielkie, był tak
    > kretyński, że najwyższa pora było się z tego wycofać.

    Ja czekam, aż przyjdzie pora na wycofanie się z ch, rz i ó. To dopiero
    jest kretynizm.

    de Fresz