  • 31. Data: 2014-05-05 16:59:20
    Temat: Re: mgla - zaczyna się
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 04 May 2014 20:03:53 +0200, Sebastian Biały
    <h...@p...onet.pl> wrote:

    >Jak by jej się samochód popsuł

    Ale się nie popsuł. Kobita spanikowała, wszak nie od dziś wiadomo, że
    "we mgle zwierz tumanieje".

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 32. Data: 2014-05-05 17:00:23
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 4 May 2014 13:18:44 +0200 (CEST), WildS <f...@n...pl>
    wrote:

    >To swoją drogą ale ten rusek tirem też za powoli nie jechał skoro się aż
    >przez barierki przebił.

    Białorusin. Wg tacho miał 95 km/h. Dżigit.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 33. Data: 2014-05-05 17:40:00
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-05-04 20:50, masti wrote:
    > a gdyby tu było przedszkole? W przyszłości?

    Kolega jechał we mgle na mazurach na zadupiu. Trzymał się barierki i
    prawej białej lini jako punktu orientacyjnego. Niestety przed maską
    *nagle* pojawił mu się sklep gieesu. Autko skasowane. To mnie nauczyło
    ze za granicą widoczności jest beton a asfalt czasem jest na podjazdach
    pod sklepy na wsi. Więc wiele się nie pomyliłeś.

  • 34. Data: 2014-05-05 17:41:02
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-05-05 16:59, jerzu wrote:
    > Ale się nie popsuł. Kobita spanikowała, wszak nie od dziś wiadomo, że
    > "we mgle zwierz tumanieje".

    Jak by jej się popsuł to była by wina debili z tyłu.

    Jak się jej nie popsuł to wina jest jej.

    Czyli że wina to pojęcie względne.

  • 35. Data: 2014-05-05 19:27:46
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-05-05 17:41, Sebastian Biały wrote:

    > Jak by jej się popsuł to była by wina debili z tyłu.
    >
    > Jak się jej nie popsuł to wina jest jej.

    A jak czesto pojazd psuje sie tak, ze nie mozna sie "stoczyc" na pobocze
    (jesli oczywiscie juz jechalismy a nie stalismy na swiatlach czy w korku)?

    Ze swieca takich przypadkow szukac.

    --
    mk4

  • 36. Data: 2014-05-05 21:25:36
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-05-05 19:27, mk4 wrote:
    > A jak czesto pojazd psuje sie tak, ze nie mozna sie "stoczyc" na pobocze
    > (jesli oczywiscie juz jechalismy a nie stalismy na swiatlach czy w korku)?
    > Ze swieca takich przypadkow szukac.

    Stoisz w miejscu przez 0.5sek - Ci debile za tobą mają betonową ścianę.
    Chyba że patrzysz na ryzyko jazdy we mgle statystycznie i nalezy je
    tylko minimalizować.

    Juz nie chce nawet mysleć co by było gdybyś wysiadł z bolidu w celu
    przepchania i jakiś debil wjechał by ci w rzeczywistą wypiętą dupę 50km/h.

  • 37. Data: 2014-05-05 22:14:49
    Od: giecik <g...@S...pl>

> [...]
    >
    > Juz nie chce nawet mysleć co by było gdybyś wysiadł z bolidu w celu
    > przepchania i jakiś debil wjechał by ci w rzeczywistą wypiętą dupę 50km/h.

    Pytanie czy miała włączone światła i czy wogóle pomyślała o takim
    wynalazku jak trójkąt ?
    A z resztą skoro zatrzymała się po lewej bo bała się jechać to nawet nie
    chce wiedzieć za co dostała prawo jazdy

  • 38. Data: 2014-05-05 23:14:00
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2014-05-05, jerzu <t...@i...pl> wrote:
    > Białorusin. Wg tacho miał 95 km/h. Dżigit.

    I wyrok pewnie dostanie za to. Natomiast z tego co w radiu dzisiaj
    słyszałem to mówili, że zatrzymali jedynie jego. Babie, od której się
    zaczęło całe zamieszanie nie postawiono żadnych zarzutów ani nie
    wręczono mandatu? Najłatwiej na tira zrzucić całą winę.

    BTW: 95 utrzmywał cały czas? Juz za samo to mogliby mu dowod zatrzymac i
    mandat wlepic. A w takiej mgle - stan umysłu. Czekam na zapis z jego
    rejestratora.

    --
    WildS

  • 39. Data: 2014-05-06 16:01:05
    Od: "Tomek" <m...@o...pl>

    Użytkownik "WildS" <f...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > BTW: 95 utrzmywał cały czas? Juz za samo to mogliby mu dowod zatrzymac i
    > mandat wlepic. A w takiej mgle - stan umysłu. Czekam na zapis z jego

    A czy jest tam w tym miejscu pobocze po prawej stronie?
    Ja, gdy pierwszy raz jechałem z nawigacją po Zakopiance tak jakoś
    zawierzyłem nawigacji, że jechałem ok. 50 km/h w tumanie mgły i opierając
    się na przewidywanym przebiegu drogi z nawigacji wbrew zdrowemu rozsądkowi.
    Gdy w domu prostymi obliczeniami policzyłem realną drogę zatrzymania, to
    nie miałbym żadnych szans na uniknięcie wypadku- los mi sprzyjał, nie było
    przeszkód na pasie. Teraz staram się jechać, ale zdecydowanie ostrozniej.
    Ogólnie jełśi jestem w stanie zatrzymać pojazd na drodze którą aktualnie
    widzę to szanse na wypadek czy kolizję są znikome.
    T.

  • 40. Data: 2014-05-06 16:53:57
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 04 May 2014 09:36:29 +0200, megrimsES
    <m...@i...pl> wrote:

    >http://raportdrogowy.interia.pl/news-lodzkie-karamb
    ol-na-s8,nId,1419391

    >Jak można stawać na LEWYM poboczu.

    http://kontakt24.tvn24.pl/temat,huki-i-mgla-jak-mlek
    o-nagranie-z-karambolu-na-s8,121920.html?categoryId=
    2

    Tam w materiale jest info, że ponoć nie stanęła tylko zwolniła.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280