-
Data: 2022-09-25 17:41:31
Temat: Re: [media] "jakiś ch** stoi autem na przejeździe" ...
Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2022-09-25 o 15:13, ii pisze:
> W dniu 25.09.2022 o 13:58, T. pisze:
>> W dniu 2022-09-24 o 14:36, ii pisze:
>>> O tym wypadku gdzie egzaminowana zatrzymała się na przejeździe,
>>> zginęła więc teraz ciągają instruktora. A tymczasem ...
>>>
>>> "Koniec procesu po tragicznym wypadku podczas egzaminu na prawo
>>> jazdy. Dalej jest wiele wątpliwości
>>> ..
>>> Oskarżony miał możliwość zatrzymania samochodu, zanim ten wjechał na
>>> tory, ale tego nie zrobił.
>>> ..
>>> znak "stop" na przejeździe kolejowym ... jest ... niewidoczny. ...
>>> rosną też gęste krzaki, które utrudniają widoczność ... tor jazdy
>>> biegnie po łuku ... nie było słychać dźwięku ostrzegawczego
>>> ..
>>> Jeszcze bardziej zastanawiające jest to, co wiemy o pracy maszynistów
>>> z nadjeżdżającego pociągu. Okazuje się, że skład, który uderzył w
>>> samochód egzaminacyjny, prowadził w feralnym dniu człowiek dopiero
>>> uczący się zawodu maszynisty. Jego też nadzorował instruktor.
>>> Przynajmniej powinien, bo z nagrania, jakie zarejestrował mikrofon w
>>> kabinie maszynistów słychać, że ten mógł w newralgicznym momencie
>>> robić coś zupełnie innego. Gdy pociąg uderzył w samochód i rozległ
>>> się związany z tym huk, pełnoprawny maszynista -- instruktor zdziwiony
>>> pyta "co się stało?". To o tyle dziwne, że wcześniej młodszy z
>>> maszynistów powiedział mu, że jakiś "ch** stoi autem na przejeździe",
>>> a po chwili dodał, że "to samochód nauki jazdy".
>>> "
>>>
>>> http://niusy.pl/@onet.pl/akm
>>>
>>> Coś jak (nie umniejszając tragedii) ...
>>>
>>> http://niusy.pl/@youtube.com/a0y
>>
>> Onet jak to Onet...
>> Tam jest 833 m prostego toru, żaden łuk. Wystarczy spojrzeć na mapę.
>
> A ile metrów potrzeba do zatrzymania pociągu przy prędkości jaką wtedy
> miał?
>
>> Jak stoi samochód, to się trąbi, a nie hamuje.
>
> To przecież i tak się trąbi przed przejazdem. Ale jak samochód albo jego
> kierowca ma awarię to to trąbienie daje tylko szansę na zminimalizowanie
> szkód. Samej kolizji nie da się już uniknąć. Bo pociągi hamują kilometrami.
>
>> Zupełnie jak to robią często kierowcy, którzy hamują klaksonem.
>
> To chyba na "stop cham". Normalny kierowca w sytuacji krytycznej
> najpierw hamuje a potem ew. trąbi. Samochody hamują szybciej niż
> pociągi, chyba że ślisko jest.
>
>> Wina jest każdego po trochu.
>
> MZ wina jest braku środków technicznych zabezpieczających przejazd.
> Reszta to nieszczęśliwe przypadki.
>
>> Szkolony maszynista - bo od razu nie hamował, licząc, że samochód
>> zjedzie.
>
> No wiesz, z obu stron spotkali się kursanci to niby czemu miałoby się
> inaczej skończyć?
>
>> Instruktor maszynisty, bo dłubał w nosie w tym czasie.
>
> To jest głównie formalny zarzut. Z artykułu wynika, że pociągu nie
> dałoby się wyhamować nawet gdyby wdrożono hamowanie awaryjne. Raczej
> standard.
>
>> Instruktor nauki jazdy - bo raczej powinien obiec auto, otworzyć drzwi
>> i próbować kobietę wyciągać.
>
> Zdecydowanie za dużo filmów naoglądałeś się.
>
>> I sama kierowczyni, bo siedziała jak sparaliżowana.
>
> Może była sparaliżowana. Nie pomyślałeś?
>
>>
>> Same przepisy kolejowe są sprzeczne, bo "maszynista ma cały czas
>> obserwować szlak", a z drugiej strony - ma zerkać do rozkładu jazdy
>> oraz na wskaźniki w lokomotywie.
>
> To nie jest sprzeczność tylko niemożność.
>
Poczytaj raport.
chrome-extension://oemmndcbldboiebfnladdacbdfmadadm/
https://www.gov.pl/attachment/2ac5ba3c-58e7-4823-aa2
d-64468197cf85
Pociąg hamował 293 m.
A tu masz przejazd pociągu na tej trasie - odcinek i dojazd do tego
przejazdu (zaraz za semaforem).
https://youtu.be/AwHGmEhk6pE?t=9929
Samochód wjechał tuż przed pociąg - mieli 12 sekund wszyscy na reakcję.
T.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.09.22 17:51 Janusz
- 25.09.22 18:51 ii
- 25.09.22 18:52 ii
- 25.09.22 19:10 Shrek
- 25.09.22 19:12 Shrek
- 25.09.22 19:26 ii
- 27.09.22 13:31 T.
Najnowsze wątki z tej grupy
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
Najnowsze wątki
- 2024-12-31 Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- 2024-12-31 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2024-12-31 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-31 Odpowiedzialność w spółce z oo
- 2024-12-31 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-31 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji i ciągłości
- 2024-12-31 8%
- 2024-12-31 Błonie => Administrator systemów <=
- 2024-12-31 Błonie => IT System Administrator <=
- 2024-12-31 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2024-12-31 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Helpdesk - I linia wsparcia <=
- 2024-12-31 kabelek - kynar ?