    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: "Piotr \"Curious\" Slawinski" <c...@b...internetdsl.tpnet.lp>
    Subject: Re: [mechanika] ladowarka 'awaryjna'
    Date: Sat, 28 Aug 2010 17:05:51 +0200

    J. F. wrote:

> [...]
    -1xaa-i1179287149.html

    > No co - nie wiesz jak ? McGyver zawsze uzywal tasmy klejacej :-)

    > Rozciac, przymocowac do koszyka na dwa paluszki :-)
    >
    > To plastik ? Chyba bym przecial na pol i przedluzal rurke. Ale troche
    > niewygodne by wyszlo.

    aluminium.
    myslalem o rozcieciu i wlutowaniu kawalka innej rurki , ale problem w tym ze
    najpierw trzebaby zdjac plastik na gorze (z elektronika).

    generalnie najprosciej wydaje sie po prostu dokupic gdzies (no wlasnie ...
    gdzie?) ew dorobic (lokalnie nie bardzo mam gdzie) kawalek rurki z dwoma
    gwintami , jednym nakrecanym na rurke, drugim do nakrecania 'zatyczki'
    baterii. temu pytam czy ktos nie przerabial tematu, urzadzenie wydaje sie
    dosc popularne :) byc moze ktos juz wytaczal w jakiejs firmie 'extender' i
    mozna po prostu zamowic wiecej :) ew. wie z 'czesci' jakiego innego
    urzadzenia mozna skorzystac (np. moze jakas latarka alu na 2 AA?)

    lokalnie to niestety nawet nie mam gdzie kupic kawalka aluminiowej rurki o
    podobnej (a wlasciwie jakiejkolwiek) srednicy... :/