eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodymechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktachRe: mechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktach
  • Data: 2011-06-13 12:11:15
    Temat: Re: mechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktach
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik " BrunoJ" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:it4nio$oqc$1@inews.gazeta.pl...
    > Yogi\(n\) <y...@t...pl> napisał(a):
    >
    >> Użytkownik "Andy Niwiński" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    >> news:it1us4$cgo$1@dont-email.me...
    >>
    >> > To auto to był taki prawdziwy japończyk. Nie był montowany w Europie,
    >> > czy
    >> > innym trzecim świecie. Może dla siebie Japońce robią lepiej?
    >>
    >> I to jest chyba prawdziwy powód. W corolli oryginalne kolcki wystarczały
    >> na
    >> 85-90 tys (przód); w clio - oryginalne - na 25-30 tys.
    > mam w rodzinie clio od 2001, obecnie cos 120ys przebiegu, klocki
    > wymieniane
    > przy 80tys. chyba nawet szybciej powinny byc wg ksiazki serwisowej ale ASO
    > stwierdzilo ze jeszcze nie trzeba. Jak sie trafi i jak sie jezdzi...
    >
    > A co do daihatsu to pogratulowac. 230tys na oryginalnym komplecie swiec
    > (jakos
    > w domysle zaplonowych), swiadczy bardzo dobrze o wlascicielu auta i
    > przestrzeganiu cyklu serwisowego.

    Może na tej samej zasadzie te klocki funkcjonują, dopóki jakoś hamuje to
    nikt nie wymienia, nawet jak blacha o blachę trze.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: