eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodymechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktachRe: mechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktach
  • Data: 2011-06-13 12:08:24
    Temat: Re: mechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktach
    Od: " BrunoJ" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Yogi\(n\) <y...@t...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Andy Niwiński" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > news:it1us4$cgo$1@dont-email.me...
    >
    > > To auto to był taki prawdziwy japończyk. Nie był montowany w Europie, czy
    > > innym trzecim świecie. Może dla siebie Japońce robią lepiej?
    >
    > I to jest chyba prawdziwy powód. W corolli oryginalne kolcki wystarczały na
    > 85-90 tys (przód); w clio - oryginalne - na 25-30 tys.
    mam w rodzinie clio od 2001, obecnie cos 120ys przebiegu, klocki wymieniane
    przy 80tys. chyba nawet szybciej powinny byc wg ksiazki serwisowej ale ASO
    stwierdzilo ze jeszcze nie trzeba. Jak sie trafi i jak sie jezdzi...

    A co do daihatsu to pogratulowac. 230tys na oryginalnym komplecie swiec (jakos
    w domysle zaplonowych), swiadczy bardzo dobrze o wlascicielu auta i
    przestrzeganiu cyklu serwisowego.

    --
    pozdr
    Bruno, Bydg
    Citroeny rozne


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: