eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodymechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktachRe: mechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.glorb.com!npeer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!f
    eed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.
    neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.n
    eostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <it0brf$g62$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <it0rsm$akh$1@dont-email.me>
    <it11bj$e27$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <it1us4$cgo$1@dont-email.me>
    <4df480f2$0$2454$65785112@news.neostrada.pl>
    <it4nio$oqc$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <it4nio$oqc$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: mechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktach
    Date: Mon, 13 Jun 2011 12:11:15 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
    X-Antivirus: avast! (VPS 110612-2, 2011-06-12), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 27
    Message-ID: <4df5e241$0$2446$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.42.110.178
    X-Trace: 1307959873 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2446 178.42.110.178:52288
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2375189
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik " BrunoJ" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:it4nio$oqc$1@inews.gazeta.pl...
    > Yogi\(n\) <y...@t...pl> napisał(a):
    >
    >> Użytkownik "Andy Niwiński" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    >> news:it1us4$cgo$1@dont-email.me...
    >>
    >> > To auto to był taki prawdziwy japończyk. Nie był montowany w Europie,
    >> > czy
    >> > innym trzecim świecie. Może dla siebie Japońce robią lepiej?
    >>
    >> I to jest chyba prawdziwy powód. W corolli oryginalne kolcki wystarczały
    >> na
    >> 85-90 tys (przód); w clio - oryginalne - na 25-30 tys.
    > mam w rodzinie clio od 2001, obecnie cos 120ys przebiegu, klocki
    > wymieniane
    > przy 80tys. chyba nawet szybciej powinny byc wg ksiazki serwisowej ale ASO
    > stwierdzilo ze jeszcze nie trzeba. Jak sie trafi i jak sie jezdzi...
    >
    > A co do daihatsu to pogratulowac. 230tys na oryginalnym komplecie swiec
    > (jakos
    > w domysle zaplonowych), swiadczy bardzo dobrze o wlascicielu auta i
    > przestrzeganiu cyklu serwisowego.

    Może na tej samej zasadzie te klocki funkcjonują, dopóki jakoś hamuje to
    nikt nie wymienia, nawet jak blacha o blachę trze.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: