eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodymechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktachRe: mechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktach
  • Data: 2011-06-12 10:54:28
    Temat: Re: mechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktach
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "Michał Gut" <m...@w...pl> schrieb im
    Newsbeitrag news:it11bj$e27$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > jakim cudem klocki wytrzymaly ci 200kkm? przeciez to niewykonalne albo
    > byly 3cm grubosci:)

    Nie mam pojęcia, ale to żadna urban legend, bo auto było od nowości w moich
    rękach i nikt w nim nic nie tykał. Nawet przeglądy robiłem w znajomym
    warsztacie, więc byłem zawsze podczas przeglądu przy aucie. A jeździł
    całkiem normalnie, i w trasach i po mieście. Z tego więcej po mieście. I
    ujeżdżała go moja żona, syn, córka i ja. I żadne nie było uczone nieużywania
    hamulców. Co prawda wszystkie wyszkoliłem w używaniu hamowania silnikiem,
    ale to raczej umożliwia w miarę płynną jazdę, a nie "wyłącza" hamulce.


    > chyba ze latal caly czas na trasach gdzie hamulca nie dotykales.
    > mnie klocki jak starcza na 50kkm to uznaje ze dobry wynik, choc w nowszym
    > przelataly juz ponad 55kkm od zakupu auta i jeszcze sa...az dziwne.
    > zwlaszcza ze dosc czesto uzywam hamulcow.
    >
    To auto to był taki prawdziwy japończyk. Nie był montowany w Europie, czy
    innym trzecim świecie. Może dla siebie Japońce robią lepiej?

    Andy

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: