  • Data: 2013-11-11 16:48:10
    Temat: Re: [mbankmobile] nie działają kody USSD *121#
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 11 Nov 2013 16:12:16 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
> [...]
    ent/multimedialna/bez-telefonu-nowa

    > Skoro prepaid to bez. No, ale abonament za 29zł za 12 miesięcy to
    > raczej tez zdecydowanie mniej niż 50zł/24miesiące.

    Ale tylko jeden w calej grupie. Zreszta to przyklad, pewnie da sie
    znalezc inne, gdzie grupa tez tansza.

    > Spadną, nie spadną, umowa na 24 miesiące - to długo.
    > A ja jestem zasadniczo abonamentowcem, a numer przenosiłem z
    > racji zbyt wysokich cen, długich umów i fatalnych warunków
    > przy propozycji przedłużenia. Za kolejnym razem podziękowałem.

    Jak wypowiedzialem to sie pojawila przyzwoita oferta :-P
    I moze bym nawet skorzystal, ale najpierw sie zastanawialem czy 18mc
    to nie za dlugo, potem oni sie wycofali, i pozostalo sie wyniesc :-)

    > Ja? Nie, ja z natury mało przez telefon rozmawiam, ale tu nie chodzi
    > konkretnie o mnie, a generalne właśnie o ograniczenie tylko do kilku
    > numerów w tej samej sieci.

    Taka byla przeciez czyjas propozycja. "Jesli glownie rozmawiasz z
    rodzina ...". Trzeba by przeliczyc szczegolowo, ale taka propozycja
    za 2 zl nie wydaje mi sie zla. I ograniczenie do 2000 minut nie zmieni
    mojego zdania :-)

    > Zdecydowanie lepiej mieć bez ograniczeń w swojej sieci. To naprawdę działa.

    A potem sie okazuje ze wiekszosc znajomych jest w W3, i darmo w Play
    daje niewiele wiecej niz siec rodzinna z limitem 2000m na numer :-P

    Dzieciaki moga juz miec inne zdanie ...

    > Za jakie darmo? Bezpłatne w sieci, bez limitu minut.

    A poza Play ?

    > Najwyraźniej źle mnie zrozumiałeś, a wręcz śmiem twierdzić, że
    > dobrze, tylko kota ogonem wykręcasz. Niczego takiego nie pisałem.

    ">> Średnio mnie interesuję inne nazwy, jeżeli dana usługa jest
    > Ale jesli celujesz w oferte bez limitu do wszystkich, to przestaje
    > miec to znaczenie :-)

    Bardzo mi przykro, ale ma to znaczenie, ponieważ nie każdy
    będzie korzystał z abonamentu za 29zł i do tego może mieć
    inne wymagania, które w tych taryfach są średnio sensowne.
    Jedna taryfa dla wszystkich, u jednego operatora, w jednej sieci
    (czasem marka zwanej)? Żart jakiś :>"

    Zart jakis ? :-P

    > Nie wszyscy potrzebują no limit i tak naprawdę te tanie oferty no limit

    Przyznaje ze malo osob potrzebuje np limit, ale przed chwila sie na
    limity oburzales, i no limit chwaliles :-P

    > to zazwyczaj jakieś niszowe sieci, ponieważ jest grupa ludzi, która
    > koniecznie tego chce i już. Udział w rynku niewielki.

    A odkad to klient dyktuje warunki ?
    Grupa ludzi ktora koniecznie tego chce jest pewnie od poczatku
    telefonii, tylko operatorzy im jakos nie dali.
    Z rok temu wyskoczyly te taryfy w glownych sieciach, po umiarkowanej
    cenie, a teraz to smiem twiedzic ze lapia klientow niewiele gadajacych
    - bo ci co wiele gadali, to byliby zadowoleni z abo za 80 zl :-)

    > Bardziej się liczą rozmowy bez limitu we własnej sieci,

    A to juz zalezy. Dla jednych mniej, dla innych bardziej, wielu mogloby
    miec z limitem ..

    A po zmniejszeniu MTR coraz mniejsze znaczenie ma w ktorej sieci.

    > Się szarpnęli :> Oferta jak oferta, nic ciekawego.

    Zdanie wyzej wychwalasz "bez limitu w sieci", a tu dostajesz i "nic
    ciekawego :-P

    > Górka się tworzy tylko wtedy, kiedy ludzie korzystają z telefonu
    > w bardzo ograniczony sposób.

    Np. dzwonia glownie do rodziny, a siec im podarowala darmowe w sieci
    :-P

    J.