  • 1. Data: 2013-11-10 20:49:07
    Temat: [mbankmobile] nie działają kody USSD *121#
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl>

    Witam,

    Próbuje od dwóch dni uruchomić pakiet netu *121*11*04# w mbankmobile
    i/lub sprawdzić stan kodami *121#. Z powrotem otrzymuję tylko
    "Niepoprawne polecenie!". Próbowałem na kilku numerach,

    BOK mbankmobile odpowiedział cyt.
    Odnosząc się do Pana pytania wyjaśniam, że na chwilę obecną żadne
    utrudnienia w funkcjonowaniu usług mBank mobile nie zdiagnozowano. Jeśli
    w Pana przypadku jednak one występują wskazane jest złożenie reklamacji.

    Czy ktoś może sprawdzić u siebie odp. na *121#? Bo nie wiem czy jestem
    idiotą czy tylko się ze mnie robi? ;]

    Paweł

  • 2. Data: 2013-11-10 22:28:38
    Temat: Re: [mbankmobile] nie działają kody USSD *121#
    Od: wacpan <w...@p...onet.pl>

    W dniu 10.11.2013 20:49, Pawel G. pisze:
    > Czy ktoś może sprawdzić u siebie odp. na *121#? Bo nie wiem czy jestem
    > idiotą czy tylko się ze mnie robi? ;]

    Faktycznie. Na *121# ja też dostaję odp. "niepoprawne polecenie".

  • 3. Data: 2013-11-11 08:51:57
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-11-10 22:28, wacpan pisze:

    > Faktycznie. Na *121# ja też dostaję odp. "niepoprawne polecenie".

    U mnie to samo.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 4. Data: 2013-11-11 11:33:31
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    A z operatorem ktoś się kontaktował?

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 5. Data: 2013-11-11 11:33:59
    Od: marcin <m...@g...com>

    Nie działa. Zgłaszałem reklamację. Nie wiadomo kiedy usuną. Pakiet internet wygasł,
    niewykorzystany limit przepadł, choć pani w BOKu miała aktywować od siebie (co
    zresztą potwierdziła). Zero informacji, mamy was gdzieś. To może ja jutro kupię sobie
    i całej rodzinie karty w PLAY?

    Marcin

  • 6. Data: 2013-11-11 11:44:32
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 11.11.2013, o godzinie 11.33.59, na pl.misc.telefonia.gsm, marcin
    napisał(a):

> [...]
    zresztą potwierdziła). Zero informacji, mamy was gdzieś. To może ja jutro kupię sobie

    Jak dużo gadasz przede wszystkim z rodziną to polecam.
    Ja płacę za dwójkę dzieci jakieś 5-10zł miesięcznie (więcej do nich dzwonię
    niż one do mnie), za siebie ok. 16zł (co trzy miesiące wpłacam 50zł) a żona
    na abonament płaci 29zł i nie przekracza.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 7. Data: 2013-11-11 11:44:58
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Habeck Colibretto
    z dnia: 2013-11-11 11:33:

    A przeczytałeś pierwszy post?

    Paweł

  • 8. Data: 2013-11-11 12:18:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 11 Nov 2013 11:44:32 +0100, Habeck Colibretto napisał(a):
> [...]
    > niż one do mnie), za siebie ok. 16zł (co trzy miesiące wpłacam 50zł) a żona
    > na abonament płaci 29zł i nie przekracza.

    Wtedy to mozna i siec rodzinna w t-mobile sprawdzic.

    J.

  • 9. Data: 2013-11-11 13:51:55
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-11 12:18, J.F. pisze:

    > Wtedy to mozna i siec rodzinna w t-mobile sprawdzic.

    Nie warto.
    Regulamin:
    http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/documents/doc_0000
    3/D_007_0005954.pdf
    Za 1 + 3 dodatkowo do abonamentu 35zł, jest limit 2000 minut na numer
    itd.
    Tak, również polecę PLAY :)

  • 10. Data: 2013-11-11 14:10:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 11 Nov 2013 13:51:55 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

> [...]
    3/D_007_0005954.pdf
    > Za 1 + 3 dodatkowo do abonamentu 35zł, jest limit 2000 minut na numer

    Ale jako dokladka do abonamentu bywa po znizkowej cenie.
    http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/oferta/abonam
    ent/multimedialna/bez-telefonu-nowa
    Abo 50zl, grupa 4 osob 2 zl.

    A 2000 minut na numer ... chyba wystarczy w przecietnej rodzinie ?

    J.