  • Data: 2013-11-11 18:53:15
    Temat: Re: [mbankmobile] nie działają kody USSD *121#
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-11 16:48, J.F. pisze:
> [...]
    ent/multimedialna/bez-telefonu-nowa

    > Ale tylko jeden w calej grupie.Zreszta to przyklad, pewnie da sie
    > znalezc inne, gdzie grupa tez tansza.

    No właśnie to wszystko nie - w Play nie musi być jeden w grupie
    i wskazywać kto może z tej samej sieci dzwonić i korzystać z limitu
    2000 minut, tylko mają to wszyscy, niezależnie od taryfy itd.
    Znaczy można znaleźć taryfę, gdzie się płaci za rozmowy w sieci,
    ale to już inna para kaloszy.

    > Taka byla przeciez czyjas propozycja. "Jesli glownie rozmawiasz z
    > rodzina ...". Trzeba by przeliczyc szczegolowo, ale taka propozycja
    > za 2 zl nie wydaje mi sie zla. I ograniczenie do 2000 minut nie zmieni
    > mojego zdania :-)

    Hmmm, podałeś ją w odpowiedzi na ofertę z nielimitowanymi rozmowami w
    Play. Nie, oferta T-Mobile o której piszesz to zdecydowanie gorsza
    oferta, nawet nie ma o czym dyskutować specjalnie.

    > A potem sie okazuje ze wiekszosc znajomych jest w W3, i darmo w Play
    > daje niewiele wiecej niz siec rodzinna z limitem 2000m na numer :-P

    Jak już pisałem, na resztę są minuty z abo, z doładowań itd.
    Zresztą kiepskiego argumentu użyłeś, ponieważ liczba abonentów w Play
    jest spora i Twój argument padnie w przedbiegach. "W rodzinie" działa
    tylko na te wybrane, a jak dzwonisz na dowolny inny numer to płacisz.
    W Play "w rodzinie" będzie bez limitu i dodatkowo na innych, którzy są
    również w Play. W tej ofercie którą zaproponowałeś to niestety sporo
    drożej itd.

    > Dzieciaki moga juz miec inne zdanie ...

    Jasne, zerknij sonie na torciki abonenckie - zobaczymy jak jest
    rynek podzielony ...

    > A poza Play ?

    Zapłacić trzeba, to chyba oczywiste. No chyba, że sobie
    człowiek co dokupił :)

    (...)
    > Bardzo mi przykro, ale ma to znaczenie, ponieważ nie każdy
    > będzie korzystał z abonamentu za 29zł i do tego może mieć
    > inne wymagania, które w tych taryfach są średnio sensowne.
    > Jedna taryfa dla wszystkich, u jednego operatora, w jednej sieci
    > (czasem marka zwanej)? Żart jakiś :>"
    >
    > Zart jakis ? :-P

    Tak, żart i próba odwracania kota ogonem. Mowa była o niszowych
    ofertach (jakiej Heya, nju) za 29zł bez limitu do wszystkich,
    a nie o rozmowach dwukierunkowych, czyli ci inni do np. nju,
    co jest przedmiotem tej dyskusji. Jaki procent abonentów ma
    do nju bez limitu, a jaki do Play?

    > Przyznaje ze malo osob potrzebuje np limit, ale przed chwila sie na
    > limity oburzales, i no limit chwaliles :-P

    Bredzisz - na nic się nie oburzałem i nie chwaliłem ofert no limit.
    Twierdziłem za to, że niszowe tanie oferty no limit do wszystkich (te
    Twoje za 29zł) to kiepska oferta i mało sensowne rozwiązanie dla wielu
    osób, natomiast inaczej wygląda kwestia możliwości wykorzystania
    ofert bez ograniczeń we własnej sieci w sensowny sposób.

    > A odkad to klient dyktuje warunki ?

    Klient warunków nie dyktuje - rynek je dyktuje. Co zresztą ładnie
    widać.

    > Grupa ludzi ktora koniecznie tego chce jest pewnie od poczatku
    > telefonii, tylko operatorzy im jakos nie dali.

    Cieszę się, że w końcu to zauważyłeś.

    > Z rok temu wyskoczyly te taryfy w glownych sieciach, po umiarkowanej
    > cenie,

    Z rok temu? Żart jakiś. Do tego nie w głównych sieciach. Główne sieci
    mają jakaś alternatywę, ale to inna para kaloszy.

    > a teraz to smiem twiedzic ze lapia klientow niewiele gadajacych
    > - bo ci co wiele gadali, to byliby zadowoleni z abo za 80 zl :-)

    A ja śmiem twierdzić, że tkwisz w błędzie. Ludzie jednak pieniądze
    liczą, a jak komuś da się coś wcisnąć, to są to ludzie którym da się
    coś wcisnąć, a nie niewiele gadający.

    > A to juz zalezy.

    Jakoś tak niespecjalnie - jak masz rodzinę itd. to jednak
    liczą się te we własnej sieci, czy oferty "w rodzinie".

    > Dla jednych mniej, dla innych bardziej, wielu mogloby
    > miec z limitem ..

    Jeżeli mają bez limitu za te same pieniądze to jednak lepiej
    mieć bez limitu we własnej +100 minut do innych, niż 150 minut
    do wszystkich.

    > A po zmniejszeniu MTR coraz mniejsze znaczenie ma w ktorej sieci.

    Po wyrównaniu MTR, a nie zmniejszeniu. W której sieci ma znaczenie
    z racji ofert przez sieć prezentowanych. Pomijam chwilowo kwestie
    stricte techniczne itd.

    > Zdanie wyzej wychwalasz "bez limitu w sieci", a tu dostajesz i "nic
    > ciekawego :-P

    Nie wychwalam, a stwierdzam fakty. Frii to nic ciekawego, ot oferta,
    która wymaga pewnej wiedzy, by skorzystać z różnych możliwości.
    Zresztą przyjrzyj się dokładnie:
    "W jednym czasie możesz mieć aktywną jedną wybraną przez siebie opcję."