eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodymazda 3 2.0 czy suzuki sx 1.4 - co wybracRe: mazda 3 2.0 czy suzuki sx 1.4 - co wybrac
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED.nim.omnitec.pl!no
    t-for-mail
    From: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: mazda 3 2.0 czy suzuki sx 1.4 - co wybrac
    Date: Wed, 10 Jan 2018 12:00:10 +0100
    Organization: InterroR Dezign'tegration Labs.
    Message-ID: <p34rnv$4e9$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    References: <4...@g...com>
    <p2j4kf$g04$1@node1.news.atman.pl> <p2jllr$ke5$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <p2lkbh$23u$1@node2.news.atman.pl> <p2m8nf$c1k$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <p2maqb$lg3$1@node1.news.atman.pl> <p2no4v$bt$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <p2ob48$i91$1@node1.news.atman.pl> <p2oegi$uol$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <p2ouev$5ck$1@node1.news.atman.pl> <p2r6mo$qs8$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <p2slp2$ifi$1@node2.news.atman.pl> <p2ve0q$8m3$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <p30dvb$301$1@node2.news.atman.pl> <p326jl$5ah$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <p32ugp$ocd$1@node1.news.atman.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 10 Jan 2018 11:00:15 -0000 (UTC)
    Injection-Info: portraits.wsisiz.edu.pl; posting-host="nim.omnitec.pl:83.175.175.16";
    logging-data="4553"; mail-complaints-to="a...@w...edu.pl"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.5.2
    In-Reply-To: <p32ugp$ocd$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Language: en-GB
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2622268
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2018-01-09 18:35, Cavallino wrote:

    > A który z tych wypadków jest spowodowany problemami z pojemnością silnika?

    W tym obszerniejszym linku, ktory mogles sobie przetlumaczyc w google,
    jest napisane ze problemy sa spowodowane wysilaniem silnika przez
    turbine od ktorej oczekuje sie zapewnienia wydajnosci silnika na
    poziomie dotychczasowych jednostek.

    Myslisz ze czemu podani producenci chca wrocic do normalnych pojemnosci?
    "bo tak"?

    jak widac z czegos sie to bierze. Chocby takze z tego, ze wielkosc i
    masa kolejnych modeli rosnie. Wiec najwyrazniej turbina w mniejszym
    silniku nie jest cudownym remedium na realne potrzeby.

    > Owszem, ale to nie jest diesel, tylko benzyniak - różnica zasadnicza.

    W czym tkwi ta roznica, jesli chodzi o faktyczny wplyw? I czym wg.
    Ciebie moze poskutkowac?

    Oczywiscie jednoczesnie nie widzisz bardziej zasadniczej roznicy w tym
    ze przy mniejszych silnikach majstruje sie aby pracowaly jak te wieksze
    i ze moze to miec negatywny skutek :)



    --

    memento lorem ipsum

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: