eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodymazda 3 2.0 czy suzuki sx 1.4 - co wybracRe: mazda 3 2.0 czy suzuki sx 1.4 - co wybrac
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Cavallino <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: mazda 3 2.0 czy suzuki sx 1.4 - co wybrac
    Date: Tue, 9 Jan 2018 18:35:20 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 34
    Message-ID: <p32ugp$ocd$1@node1.news.atman.pl>
    References: <4...@g...com>
    <p2j4kf$g04$1@node1.news.atman.pl> <p2jllr$ke5$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <p2lkbh$23u$1@node2.news.atman.pl> <p2m8nf$c1k$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <p2maqb$lg3$1@node1.news.atman.pl> <p2no4v$bt$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <p2ob48$i91$1@node1.news.atman.pl> <p2oegi$uol$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <p2ouev$5ck$1@node1.news.atman.pl> <p2r6mo$qs8$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <p2slp2$ifi$1@node2.news.atman.pl> <p2ve0q$8m3$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <p30dvb$301$1@node2.news.atman.pl> <p326jl$5ah$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: d211-76.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1515519321 24973 109.173.211.76 (9 Jan 2018 17:35:21
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 9 Jan 2018 17:35:21 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.5.2
    In-Reply-To: <p326jl$5ah$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 180109-2, 09.01.2018), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2622176
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 09-01-2018 o 11:47, elmer radi radisson pisze:
    > On 2018-01-08 19:40, Cavallino wrote:
    >
    >> Jak to nie - skoro przeniosłeś artykuły o małych silnikach i ich
    >> problemach na silniki średnie, prawie dwa razy większe niż opisywane?
    >
    > Nieprawda, bo mowa tam rowniez o wiekszych silnikach:
    >
    > "Audi w nowym A4 oferuje silnik 2.0 TFSI o mocy 190 KM (zastąpił 1.8
    > TFSI), co zostało nazwane przez Niemców "rightsizeingiem" ("właściwym
    > rozmiarem"). (..)  Z kolei z palety Polo zniknie 3-cylindrowy diesel 1.4
    > TDI, a zastąpi go 4-cylindrowy 1.6 TDI. (..)  diesel 1.6 dCi zostanie
    > zastąpiony większą jednostką (pojemność 1,7-1,8 l)."


    A który z tych wypadków jest spowodowany problemami z pojemnością silnika?

    >
    >> Jeśli chodzi o przypuszczalną bezawaryjność to za silnikami z turbo
    >> przemawiają lata stosowania i ich powszechność - za silnikiem Mazdy na
    >> razie nic.
    >
    > Ten sam stopien sprezania ktore maja powszechnie stosowane przez lata
    > silniki diesla.

    Owszem, ale to nie jest diesel, tylko benzyniak - różnica zasadnicza.
    Tak jak bezpośredni wtrysk w dieslu się sprawdzał od początku, to w
    pierwszych silnikach benzynowych (GDI) to była kupa problemów i zero
    zysku - naście lat minęło zanim to jako tako (choć i tak nie do końca)
    opanowali.

    I o to mi chodzi w konktekście "wynalazków".


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: