  • Data: 2020-04-28 13:59:56
    Temat: Re: maseczki 2
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Wiążesz to konkretnie brakiem masek Panoramasque 1710395 bez filtra
    > czy trochę szerzej spojrzysz?

    Mozesz spojrzec tak szeroko jak chcesz.
    Przy okazji wyłtmuacz dlaczego lekarze pisali ze probujac sobie radzic
    jak mogli niektorzy kupowali te maski po 100-200zł na wolnym rynku.

    > Żadna argumentacja. Raczej na pewno dokładnie tak by było.
    > Już widzę te tytuły.
    > "Rząd porzekazal szpitalom przeterminowane maski bez filtra"

    A one były przeterminowane?

    > Może wartro jednak szczegóły omówić.

    No przeciez omawiamy.

    > Jak byś doczytał to niekoniecznie za sprzedaż tych przeterminowanych
    > masek. Raczej z tym że przetargi na nowe maski ogłosili z dostawami
    > na listopad 2020 roku. I to że zamawiali za mało. A jak pod koniec
    > lutego zamówili dużą ilość i już praktycznie miała być dostawa to ta
    > partie towaru sprzed nosa płacąc gotówką sprzątnął im przedstawiciel
    > austriackiego rządu. I wtedy zmienili prawo tak żeby mogli zamawiać
    > z godziny na godzinę bez zbędnej papirologi. No i przy okazji
    > "Cygana powiesili" dymisjonując szefa ARM.

    Czyli tenze szef swiadomy braków probował kupic sprzet.
    Jednoczesnie stary sprzedawał bo bał sie opinii GW która zarzuciłaby mu
    ze daje do szpitali przeterminowany sprzet który de facto przeterminowany
    jeszcze nie był.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach