  • Data: 2020-04-29 08:51:12
    Temat: Re: maseczki 2
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 28 kwietnia 2020 22:59:58 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

    > Ja mowie o tym ze np co do zasady magazyny ARM powinny być pełne i
    > sukcesywnie rotowane. Zawsze! Przeciezo ne sa własnie na taka okazje.
    > wiec uzupełnianie stanów jak juz taka sytuacja wystapi przeczy ich
    > celowosci. Prawda?

    Prawda
    Znaczy dobrze ze ten węgiel skupili i na magazynie mają.

    > Ja mowie o tym, ze jak juz było wiadomo co i jak to np na tym posiedzeniu
    > gdzie sejm przyjmował pierwsze ustawy antycovidowe, powinien ustalic
    > zasady zdalnych głosowań a nie potem kiedy juz była pandemia i zakazy
    > zgromadzen i rozpoczeła sie szopka czy mozna zorganizowac posiedzenie
    > sejmu czy nie.

    Z wyborami i tym wszystkim zdalnym to ogólnie szopka jest
    460 posłów spotkac się nie moze bo ryzyko zakażenia
    Mam tu po sąsiedzku fabrykę.
    Na 3 zmiany pracują jedna zmiana to własnie ok 400 osób.
    Nie umierają masowo

    PIS chce teraz bo ma pewność zwycięstwa, opozycja nie chce teraz bo nie ma szans na
    wygranie.
    I praktycznie to jedyny powód tej szopki. Z obu stron. Chłodna kalkulacja.
    "Zdrowie Polaków, "zabójcze koperty", "konstytucja" itp to tylko dlatego że medialnie
    ładnie brzmi.

    > I zeby nie było - to sa uwagi do całej "elyty".

    Pełna zgoda.