  • Data: 2020-04-29 07:14:45
    Temat: Re: maseczki 2
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.04.2020 o 06:03, J.F. pisze:

    > Nos i usta zaslania, to moze byc.
    >
    > Ale ... jak przylecisz do Polski, to mozesz sobie nosic jaka chcesz, a
    > nawet nie nosic, bo kogo na kwarantannie to interesuje :-)

    teraz tak, ale kwarantanna się kiedyś skończy, a obowiązek noszenia
    masek nie ;)

    > A swoja droga - ci przylatujacy/przyjezdzajacy dostaja jakas maseczke
    > na dalsza podroz ?

    taaa, albo masz maseczkę, albo mandat ;)

    wczoraj oglądałem film Polaków w UK na całkiem inny temat, dorzucili, że
    grali w piłkę i policja powiedziała że nie mogą (tutaj jest większy
    lockdown niż w Polsce, pracować mogą tylko key workers, tylko key
    workersów jest dużo ;) ) - jak powiedzieli jakie kary są w Polsce, to
    się zapytali 'i kto to zapłaci?' - nie mogli wyjść ze zdziwienia, że nie
    wystarczy porozmawiać i pouczyć ;)

    Lukasz