  • Data: 2020-04-21 20:20:48
    Temat: Re: maseczki 2
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2020-04-21 o 10:17, J.F. pisze:

    >No nie wiem, przejeżdżałem dzisiaj koło składu opału i jeszcze tak
    >pełnego nie widziałem, zapakowany po sam czubek, więc górnicy to
    >robią raczej na skład a z tego kasy raczej nie ma.

    Chyba tak, bo Zenek gospodarke chwali, a ja wlasnie slysze, ze jest
    spor gornikow z ministrem.
    Kopalnia by chciala, aby pracowali 4 dni w tygodniu i za tyle
    dostawali pensje, a oni cos mowia o tarczy i ze im sie nalezy za 5 dni
    :-)

    To chyba kontynuacja tego
    https://www.bankier.pl/wiadomosc/PGG-zmniejszy-wydob
    ycie-do-4-dni-roboczych-I-zarobki-tez-7862650.html

    J.

    --
    Janusz