  • Data: 2020-04-21 21:59:56
    Temat: Re: maseczki 2
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > W kazdym badz razie obecni nie prezentuja dzialan zmierzajacych do
    > tezy.

    To jak wyjasnisz to ze jak jest 1000 zakazen to sie zamyka a jak 10
    tysiecy to otwiera?
    Przy czym te 10 tysiecy to naukowcy szacuja ze oznacza 30 a moze i 100
    tysiecy...

    > A co by zrobil Tusk, gdyby na niego padlo ... kto wie.
    > Raz tam mial epidemie grypy.

    > Zauwazylem, ale pamietam tez kolejki do kas z poprzedniego okresu :-)

    No to fakt ze wszystko zalezy od przyjetego punktu odniesienia.

    > Zazwyczaj jedno do drugiego pasuje ...

    Pierdolisz.

    > Wrzucic 5 razy to samo, co dla siebie :-)

    no to przeciez mowie ze nie masz pojecia ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."