-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
ews2.glorb.com!npeer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me
.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostr
ada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.p
l!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: masa nieresorowana
Date: Sun, 28 Mar 2010 17:25:02 +0200
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 19
Message-ID: <honsh9$qkf$1@atlantis.news.neostrada.pl>
References: <0...@4...com>
<honf7h$2p7$1@news.dialog.net.pl>
<2...@4...com>
<honj6p$4pb$1@news.dialog.net.pl>
NNTP-Posting-Host: aes49.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1269790058 27279 83.25.122.49 (28 Mar 2010
15:27:38 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 28 Mar 2010 15:27:38 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
In-Reply-To: <honj6p$4pb$1@news.dialog.net.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2267746
[ ukryj nagłówki ]Irek N. pisze:
>
>> Tylko ze wlasnie to sie zachowuje jak masa - wiec nie tlumi, tzn nie
>> rozprasza energii :-)
>
> No kiedy właśnie nie. Patrzysz od strony podłoża - drogi. Z tego punktu
> faktycznie wygląda to na dużą masę nieresorowaną. Popatrz od strony
> karoserii, dojdziesz do innych wniosków.
>
> Swoją drogą, dążenie do możliwie małej masy nieresorowanej jest dla mnie
> trochę niezrozumiałe.
> Jeśli nie mamy żadnych ograniczeń co do masy całkowitej pojazdu, to masa
> nieresorowana w niczym nam nie przeszkadza. Jeśli natomiast mamy
> założenie że nie przekroczymy ileś tam, to faktycznie większy komfort
> uzyskamy przy możliwie dużej masie resorowanej, a więc małej
> nieresorowanej. Dobrze kombinuję?
Samochód który miałby resorowany tylko fotel (powiedzmy że udałoby się
uzyskać dzięki temu podobny komfort) prowadziłby się fatalnie.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.03.10 18:43 J.F.
- 28.03.10 19:16 Irek N.
- 28.03.10 19:20 Irek N.
- 28.03.10 19:53 Artur Maśląg
- 28.03.10 20:31 J.F.
- 28.03.10 21:46 Maseł
- 29.03.10 03:40 to
- 04.04.10 11:51 hdoruch
- 04.04.10 15:27 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-21 Arch. Prog. Nieuprzywilejowanych w pełnej wer. na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 Ideologia Geniuszy-Mocarzy dostępna na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 ciekawy układ magnetofonu
- 2024-12-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2024-12-21 Warszawa => Java Developer <=
- 2024-12-21 Zalesie Borowe => Medical Equipment Service Engineer <=
- 2024-12-21 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi