-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
ews2.glorb.com!npeer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me
.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostr
ada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.p
l!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: masa nieresorowana
Date: Sun, 28 Mar 2010 17:25:02 +0200
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 19
Message-ID: <honsh9$qkf$1@atlantis.news.neostrada.pl>
References: <0...@4...com>
<honf7h$2p7$1@news.dialog.net.pl>
<2...@4...com>
<honj6p$4pb$1@news.dialog.net.pl>
NNTP-Posting-Host: aes49.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1269790058 27279 83.25.122.49 (28 Mar 2010
15:27:38 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 28 Mar 2010 15:27:38 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
In-Reply-To: <honj6p$4pb$1@news.dialog.net.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2267746
[ ukryj nagłówki ]Irek N. pisze:
>
>> Tylko ze wlasnie to sie zachowuje jak masa - wiec nie tlumi, tzn nie
>> rozprasza energii :-)
>
> No kiedy właśnie nie. Patrzysz od strony podłoża - drogi. Z tego punktu
> faktycznie wygląda to na dużą masę nieresorowaną. Popatrz od strony
> karoserii, dojdziesz do innych wniosków.
>
> Swoją drogą, dążenie do możliwie małej masy nieresorowanej jest dla mnie
> trochę niezrozumiałe.
> Jeśli nie mamy żadnych ograniczeń co do masy całkowitej pojazdu, to masa
> nieresorowana w niczym nam nie przeszkadza. Jeśli natomiast mamy
> założenie że nie przekroczymy ileś tam, to faktycznie większy komfort
> uzyskamy przy możliwie dużej masie resorowanej, a więc małej
> nieresorowanej. Dobrze kombinuję?
Samochód który miałby resorowany tylko fotel (powiedzmy że udałoby się
uzyskać dzięki temu podobny komfort) prowadziłby się fatalnie.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.03.10 18:43 J.F.
- 28.03.10 19:16 Irek N.
- 28.03.10 19:20 Irek N.
- 28.03.10 19:53 Artur Maśląg
- 28.03.10 20:31 J.F.
- 28.03.10 21:46 Maseł
- 29.03.10 03:40 to
- 04.04.10 11:51 hdoruch
- 04.04.10 15:27 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-16 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-16 Żerniki => Starszy specjalista ds. księgowości/ Samodzielny księgo
- 2024-11-16 Pruszków => Team Leader (PHP+React) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Senior Cloud Consultant (AWS) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Sitecore Developer <=
- 2024-11-16 Akta sprawy Kajetan Poznański
- 2024-11-16 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-15 Google Play
- 2024-11-15 Szybcy i wściekli
- 2024-11-16 Opis produktu z Aliexpress
- 2024-11-15 No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- 2024-11-14 Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800