eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodymasa nieresorowanaRe: masa nieresorowana
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    ews2.glorb.com!npeer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me
    .highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.p
    l!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: masa nieresorowana
    Date: Sun, 28 Mar 2010 17:25:02 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 19
    Message-ID: <honsh9$qkf$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <0...@4...com>
    <honf7h$2p7$1@news.dialog.net.pl>
    <2...@4...com>
    <honj6p$4pb$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: aes49.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1269790058 27279 83.25.122.49 (28 Mar 2010
    15:27:38 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 28 Mar 2010 15:27:38 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <honj6p$4pb$1@news.dialog.net.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2267746
    [ ukryj nagłówki ]

    Irek N. pisze:
    >
    >> Tylko ze wlasnie to sie zachowuje jak masa - wiec nie tlumi, tzn nie
    >> rozprasza energii :-)
    >
    > No kiedy właśnie nie. Patrzysz od strony podłoża - drogi. Z tego punktu
    > faktycznie wygląda to na dużą masę nieresorowaną. Popatrz od strony
    > karoserii, dojdziesz do innych wniosków.
    >
    > Swoją drogą, dążenie do możliwie małej masy nieresorowanej jest dla mnie
    > trochę niezrozumiałe.
    > Jeśli nie mamy żadnych ograniczeń co do masy całkowitej pojazdu, to masa
    > nieresorowana w niczym nam nie przeszkadza. Jeśli natomiast mamy
    > założenie że nie przekroczymy ileś tam, to faktycznie większy komfort
    > uzyskamy przy możliwie dużej masie resorowanej, a więc małej
    > nieresorowanej. Dobrze kombinuję?

    Samochód który miałby resorowany tylko fotel (powiedzmy że udałoby się
    uzyskać dzięki temu podobny komfort) prowadziłby się fatalnie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: