-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
2.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: masa nieresorowana
Date: Sun, 28 Mar 2010 13:47:23 +0200
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 23
Message-ID: <honfp7$k4q$1@atlantis.news.neostrada.pl>
References: <0...@4...com>
NNTP-Posting-Host: aes49.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1269777000 20634 83.25.122.49 (28 Mar 2010
11:50:00 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 28 Mar 2010 11:50:00 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
In-Reply-To: <0...@4...com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2267711
[ ukryj nagłówki ]J.F. pisze:
> Za pl.sci.fizyka 28 Mar 2010 01:46:48 -0700 (PDT), hdoruch wrote:
>> http://www.penskeshocks.com/PRESS_2008-08-19.php
>> http://www.eng.cam.ac.uk/news/stories/2008/McLaren/
>> https://engineering.purdue.edu/ME274/ME274_fa08/Blog
/inerter.pdf
>
>
> Dla niezorientowanych - specjalny wirnik, ktory w sumie udaje
> bezwladnosc wielkiej masy. I pozwala szybciej jezdzic po zakretach w
> F1.
>
> Przymocowany w sumie dosc ciekawie - ale mam wrazenie ze zwieksza mase
> nieresorowana kola.
>
> Czyzby ona nie byla taka zla ?
Może w przypadku F1 pozwala to jakoś lepiej wykorzystać tłumienie samej
opony, które są tam głównym elementem amortyzacji pojazdu.
To jest konstrukcja obliczona na pokonanie jednego typu przeszkody -
może być tak że okazało się że lepiej jak krawężnik weźmie na siebie
opona, a zawieszenie dopiero w opóźnieniem odbierze energie od ugiętej
opony gasząc jej sprężynowanie.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.03.10 13:40 Irek N.
- 28.03.10 14:48 Irek N.
- 28.03.10 14:35 J.F.
- 28.03.10 17:25 Tomasz Pyra
- 28.03.10 18:43 J.F.
- 28.03.10 19:16 Irek N.
- 28.03.10 19:20 Irek N.
- 28.03.10 19:53 Artur Maśląg
- 28.03.10 20:31 J.F.
- 28.03.10 21:46 Maseł
- 29.03.10 03:40 to
- 04.04.10 11:51 hdoruch
- 04.04.10 15:27 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- A co mnie to koooorwa obchodzi?
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- 2024-06-27 A co mnie to koooorwa obchodzi?
- 2024-06-28 nawigacja satelitarna
- 2024-06-28 SmartLife/Tuya i osuszanie -- mordowanie z zimną krwią...
- 2024-06-27 położyłem kafelki
- 2024-06-28 Łódź => International Freight Forwarder <=
- 2024-06-28 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-06-28 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-28 Sopot => Team Leader E-Commerce for Foreign Markets <=
- 2024-06-28 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=