eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodymasa nieresorowana › Re: masa nieresorowana
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
    2.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: masa nieresorowana
    Date: Sun, 28 Mar 2010 13:47:23 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 23
    Message-ID: <honfp7$k4q$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <0...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: aes49.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1269777000 20634 83.25.122.49 (28 Mar 2010
    11:50:00 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 28 Mar 2010 11:50:00 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <0...@4...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2267711
    [ ukryj nagłówki ]

    J.F. pisze:
    > Za pl.sci.fizyka 28 Mar 2010 01:46:48 -0700 (PDT), hdoruch wrote:
    >> http://www.penskeshocks.com/PRESS_2008-08-19.php
    >> http://www.eng.cam.ac.uk/news/stories/2008/McLaren/
    >> https://engineering.purdue.edu/ME274/ME274_fa08/Blog
    /inerter.pdf
    >
    >
    > Dla niezorientowanych - specjalny wirnik, ktory w sumie udaje
    > bezwladnosc wielkiej masy. I pozwala szybciej jezdzic po zakretach w
    > F1.
    >
    > Przymocowany w sumie dosc ciekawie - ale mam wrazenie ze zwieksza mase
    > nieresorowana kola.
    >
    > Czyzby ona nie byla taka zla ?

    Może w przypadku F1 pozwala to jakoś lepiej wykorzystać tłumienie samej
    opony, które są tam głównym elementem amortyzacji pojazdu.

    To jest konstrukcja obliczona na pokonanie jednego typu przeszkody -
    może być tak że okazało się że lepiej jak krawężnik weźmie na siebie
    opona, a zawieszenie dopiero w opóźnieniem odbierze energie od ugiętej
    opony gasząc jej sprężynowanie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: