  • Data: 2010-03-28 13:40:34
    Temat: Re: masa nieresorowana
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > Przymocowany w sumie dosc ciekawie - ale mam wrazenie ze zwieksza mase
    > nieresorowana kola.

    Tego typu rozwia;zanie be;dzie t?umi?o szybkozmienne obcia;z.enia jak sa;dze;.
    W efekcie bolid nie be;dzie sie; buja? - analogia do testu ?osia? ;)
    Jes'li jednak si?a be;dzie przy?oz.ona d?ugo (d?ugi zakre;t?), to uk?ad
    ulegnie, póz'niej tez. wróci po ustaniu si?y.
    Nie znam sie; na zawieszeniach, ale wydaje mi sie; z.e nieresorowana masa
    (mówimy o kole, pies'cie i otoczeniu) be;dzie inaczej sie; zachowywa?a.
    Przyk?adowo - ko?a z o?owiu, kierowca robi ruch wahad?owy kierownica;,
    bolid sie; buja bez problemu. Z takim t?umikiem natomiast - juz. nie.

    Czym toto sie; róz.ni w takim razie od mocnego amortyzatora? Nie wiem,
    moz.e tym, z.e jest pieron'sko sztywne, a w amortyzatorze zawsze jest jakis'
    skok ja?owy.

    Mi?ego,
    __
    Pzd, Irek.N.